Electrolux Chef’s Secrets -kokkikoulu saavutti huippusuosion Taste of Helsinki -festivaalilla

Toista kertaa järjestetty Taste of Helsinki -festivaali keräsi yhteen kulinaristit ja Suomen huippukokit viime viikonloppuna. Ensimmäistä kertaa järjestetty Electrolux Chef’s Secrets -kokkikoulu täyttyi viimeisiä paikkoja myöten koko nelipäiväisen festivaalin ajan.

”Taste of Helsinki 2013 täytti Electroluxin odotukset. Tapahtumassa oli loistava ilmapiiri vaihtelevasta säästä huolimatta. Hienoa on myös se, että suureksi menestykseksi nousi nyt ensimmäistä kertaa järjestetty Electrolux Chef’s Secrets -kokkauskurssi”, kuvaili Electroluxin Arto Arhipoff.tunnelmiaan gourmet-festivaalien jälkeen.

Tapahtuman pääyhteistyökumppanin Electroluxin laitteilla kokkasivat niin ravintoloiden huippukokit kuin tapahtumavieraatkin. Nelipäiväisen festivaalin aikana yli 500 ihmistä pääsi kokeilemaan kokkaustaitojaan Suomen kokkimaajoukkueen opastuksessa.

Electrolux on Taste of Helsingin pääyhteistyökumppani myös seuraavat kaksi vuotta, mikä antaa loistavan mahdollisuuden kehittää eteenpäin tänä vuonna aloitettuja uudistuksia.

”Laadukas ja tunnelmaltaan lämmin Taste of Helsinki istuu Electroluxin brändiin erinomaisesti. Olemme erittäin miellämme mukana Taste of Helsingissä ja kehittämässä festivaalia yhä kiinnostavammaksi kokonaisuudeksi,” Arto Arhipoff iloitsee.

Jo ensi kesänä Taste of Helsingissä on luvassa uudistuksia ja yhä enemmän yleisöä kiinnostavaa ohjelmaa. Esimerkiksi Chef’s Secrets -kokkauskurssia tullaan kehittämään yhteistyössä yleisön sekä Suomen kokkimaajoukkueen kanssa. Tavoitteena on, että ihmiset saavat ideoida ja vaikuttaa Electrolux Chef’s Secrets -kokkauskurssin resepteihin ja ohjelmaan jo kevään kuluessa.

Kuvia pyynnöstä osoitteesta: iida.valin@miltton.fi