Electroluxilta ammattitason keittiösarja kotikeittiöihin

Masterpiece Collection -keittiösarja päivittää kotikeittiöt täysin uudelle tasolle. Kolme uutta kotikokkien tehoapuria ja niiden ammattitason teknologia tekee arjen ruoanlaitosta entistä nopeampaa ja mukavampaa.

Electrolux lanseeraa Masterpiece Collection -keittiösarjan, joka sopii täydellisyyttä tavoitteleville kotikokeille. Uudet laitteet kehitettiin vastaamaan ammattilaiskeittiöiden vaativaa tasoa. Electroluxilla on pitkä historia ja vankka asema ammattilaiskeittiöiden laitteiden kehittämisessä: lähes puolet Euroopan Michelin-ravintoloista on valinnut Electroluxin laitteet keittiöihinsä. Masterpiece Collection -keittiösarjan tehosekoitin, monitoimikone ja blenderi kehitettiin, jotta jokainen voisi keskittyä olennaiseen – nauttimaan arjen ruoanlaitosta.

Ruostumattomasta teräksestä ja muotoon valetusta alumiinista valmistetut laitteet päivittävät minkä tahansa kotikeittiön ajattomalla muotoilullaan. Laitteiden jämerä ulkomuoto tuo ammattimaista tunnelmaa ruoanlaittohetkeen.

”Suunnittelimme sarjan, jotta kotikokeillakin olisi mahdollisuus tehdä omia taideteoksia keittiöissään”, kertoo Electroluxin tuoteryhmäpäällikkö Katja Eerola. ”Teimme vuosien ajan kehitystyötä selvittääksemme täydellisen sekoituskulman salat. Uusi korkealuokkainen mallistomme vie tuotteemme sekä asiakkaiden ruoanlaiton täysin uudelle tasolle. Olemme täysin varmoja siitä, että uudella Masterpiece Collection -keittiösarjalla asiakkaamme tulevat valmistamaan entistä maukkaampaa ruokaa.”

Masterpiece Collection -sarja

Blenderi: Korkealuokkainen tehosekoitin, jonka ainutlaatuinen PowerTilt® -teknologia takaa silkinpehmeän lopputuloksen titaanipinnoitteisten terien, kannun täydellisen sekoituskulman sekä tehokkaan 1200W:n moottorin ansiosta. Täysin automaattisilla ohjelmilla valmistuvat kätevästi keitot, smoothiet, juomat ja jäämurska. Terää ei irroteta kannusta vaan ne molemmat voi pestä astianpesukoneessa.

Monitoimikone: Laite on suunniteltu valmistamaan PowerTilt® -teknologian avulla kaikki ainesosat nopeammin juuri täydellisiksi. Mukana tulevat 2,2 ja 4,2 litran kulhot ovat sopivan kokoisia suurillekin tarjoilumäärille. Tarkasti säädettävä leikkuuterä viipaloi tasaisesti ja tehokkaasti juuri halutulle paksuudelle.

Sauvasekoitin: 700W:n moottori ja TruFlow® Pro -teknologia murskaavat ja sekoittavat ainekset tasaisemmin ja nopeammin kuin koskaan ennen. TruFlow® Pro -teknologia perustuu titaaniterien, tarkasti suunnitellun sekoitinpään sekä tehokkaan moottorin täydelliseen symbioosiin.

Masterpiece Collection -keittiösarjan suositushinnat: tehosekoitin 399 €, monitoimikone 599 € ja sauvasekoitin 249 €.

Arto Arhipoff, tuotteet ja markkinointi
Oy Electrolux Ab
p. 0400 438 903 tai +358 30 600 51 52
arto.arhipoff@electrolux.fi

Iida Valin, viestintä ja PR Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

www.electrolux.fi

Electrolux

Electrolux on maailman johtava kotitalouksiin ja ammattikäyttöön tarkoitettujen laitteiden valmistaja. Electroluxin ydintoimintaa on tuottaa huolellisesti muotoiltuja, kuluttajatutkimukseen perustuvia innovaatioita, jotka vastaavat sekä kuluttajien että ammattilaisten tarpeisiin. Electrolux valmistaa jääkaappeja, astianpesukoneita, pesukoneita, pölynimureja, liesiä ja ilmastointilaitteita. Yhtiön tunnetuimmat tuotemerkit ovat Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire ja Electrolux Grand Cuisine. Yhtiö myy vuosittain yli 50 miljoonaa tuotetta 150 maahan. Vuonna 2013 Electroluxin myynti oli 12,6 miljardia euroa ja työntekijöitä yhtiöllä oli maailmanlaajuisesti 61 000. Lisätietoja Electroluxista löytyy osoitteista www.electrolux.com/press ja www.electrolux.com/news.