Electroluxin paras imuri on nyt entistä parempi

Electrolux ylpeänä esittää: Uuden sukupolven UltraOne-imurit! Useita testejä voittaneesta UltraOne-imurisuosikista on nyt kehitetty uusi versio, jossa on jopa 40 paranneltua ominaisuutta. Erittäin helppo liikuteltavuus, alhainen äänitaso sekä tehokas puhdistuskyky takaavat miellyttävän imurointikokemuksen.

Vuonna 2009 lanseerattu UltraOne on voitokas tehopakkaus. Se on tähän mennessä valittu 12 maassa testivoittajaksi, ja testimenestyksen lisäksi suosikki-imuri palkittiin arvostetulla iF-muotoilupalkinnolla. Nyt UltraOnen uusi sukupolvi on luotu edeltäjäänsäkin paremmaksi. Parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi toteutimme tuotekehityksen aikana useita kuluttajatutkimuksia jotka todistavat kuluttajien kaipaavan suorituskykyisiä imureita, jotka olisivat kuitenkin hiljaisempia ja helppoja käsitellä.

”UltraOne:n uutta sukupolvea kehitettäessä oli erittäin tärkeää, että saimme palautetta kuluttajilta useassa eri vaiheessa. On vaikea tehtävä tehdä ensiluokkainen imuri, joka on kilon kevyempi ja useita desibelejä hiljaisempi ilman, että tehokkuus kärsii. Onneksi insinöörimme ja muotoilijamme onnistuivat ratkaisemaan tämän pulman ja kehittämään entistäkin paremman UltraOne-imurin”, iloitsee Electroluxin tuotelinjapäällikkö Katja Eerola.

Ainutlaatuinen yhdistelmä suorituskykyä, käsiteltävyyttä ja hiljaisuutta

Korkeatasoisen puhdistuskyvyn takana ovat suorituskykyisen moottorin lisäksi sujuva ilmavirtaus ja uusi tehokkaasti pölyn keräävä AeroPro™ Extreme -lattiasuulake. Imuri on tiivistetty täydellisesti aina suulakkeesta ilman ulostuloon asti ja siinä on tehokas HEPA 13 suodatin. Uusi innovatiivinen, yhdellä kevyellä painalluksella aukeava suodatinkotelo tekee poistoilman suodattimen vaihdosta entistä helpompaa. Tämän ansiosta sekä imurin suodatus- että suorituskyky pysyvät tehokkaina entistä pidempään.

Imurin pehmeiden pyörien ansiosta uusi UltraOne liikkuu vaivattomasti kynnysten yli ja huonekalujen ympäri. Käsiteltävyyttä helpottaa myös 12 metrin johto. Lisämukavuutta uuden UltraOnen käyttöön tuo imurin kiloa edeltäjäänsä kevyempi paino sekä kehittynyt Silent Air Technology™ - ilmanvirtausjärjestelmä, jonka ansiosta imuri on yhä hiljaisempi.

Ohjauspainikkeet on sijoitettu imurin sivuille, jolloin näiden käsittely myös jaloilla on helpompaa. Ergonomiset kantokahvat ja kädensijat sekä suurempi näyttö ohjeistavilla kuvituksilla tekevät uudesta UltraOne-imurista entistä käyttäjäystävällisemmän.

Premium-luokassa kuluttajille tärkeää on myös laitteen ulkomuoto. Tästä syystä imurin muotoiluun on kiinnitetty erityistä huomiota. Laitteen muotoilu viestii tehokkaasta, jykevästä ja teknisestä laitteesta, jota on kuitenkin hauska ja helppo käyttää. Uusi UltraOne on osa uutta Electroluxin muotokieltä, jota tullaan käyttämään kaikissa Electroluxin imureissa.

Uuden UltraOne-imurin suositushinta on mallista riippuen 349−499 €.

Kuvia saa pyynnöstä osoitteesta: iida.valin@miltton.fi