Electroluxin The Expressionist Collection®: Arjen iloa ja ajattomia keittiön pienlaitteita

Arjen pitäisi olla helppoa. Electroluxin uusi The Expressionist Collection® on suunniteltu tämä tavoite mielessä. Sarjan laitteissa yhdistyvät sulava design ja kätevät ominaisuudet. Electrolux paneutuu arjen helpottamiseen myös tarjoamalla uudenlaista inspiraatiota kotikokeille – kolmen päivän ajan Electroluxin Now You’re Cooking -blogissa voi seurata suoraa kokkaustapahtumaa.

Uusia innovatiivisia ominaisuuksia ja ajatonta muotoilua – Electrolux Expressionist -sarja tuo kotikeittiöihin ripauksen arjen luksusta. Mallistoon kuuluvat mm. 12-kupin kahvinkeitin, blenderi ja 1,7 litran vedenkeitin.

”Uusi keittiösarjamme on suunniteltu parantamaan arkea. Harkitut yksityiskohdat helpottavat arkea ja tekevät siitä hieman erityisempää. Esimerkiksi Expressionist-vedenkeittimen lämpötila on säädettävissä sopivaksi eri teelajikkeille”, kertoo Electroluxin tuoteryhmäpäällikkö Katja Eerola.

The Expressionist Collection®

Ohjelmoitava 12-kupin kahvinkeitin

The Expressionist Collectionin kahvinkeittimellä aamukahvin voi jo illalla ohjelmoida valumaan valmiiksi aamuksi. Kahvi on maukasta Electroluxin patentoitujen AromaStrength™ valitsimen ja PureAdvantage™ vedensuodattimen ansiosta. Pelkistetty HighContrast™ LCD-näyttö tekee koneesta helppokäyttöisen. Tuote on saatavilla termos- ja lasikannulla.

Suositushinta termoskannulla 149 € ja lasikannulla 129 €

Säädettävä 1,7 litran vedenkeitin
Vedenkeitin kiehauttaa tarpeeksi vettä yhtä teekuppia varten alle minuutissa. Erilaisia teelaatuja varten keittimen voi säätää haluamalleen lämpötilalle. Veden kuumentaminen ei ole koskaan ollut näin vaivatonta!
Suositushinta: 129 €

Monipuolinen 2-palan leivänpaahdin
Lämmin ja paahdettu leipä on niitä pieniä arjen nautintoja. The Expressionist Collectionin leivänpaahtimeen mahtuvat myös isommat leipäsiivut, bagelit ja sämpylät. Paahtimen DigitalVision™ digitaalinen ajastin näyttää kuinka kauan leipä paahtuu, ja Lift and Check™ -ominaisuuden ansiosta paahtotilanteen voi tarkistaa nollaamatta paahtoaikaa.
Suositushinta: 99 €

Jämäkkä tehosekoitin
Tehosekoittimen pitäisi kuulua jokaisen keittiön vakiovarustukseen. The Expressionist Collectionin sekoittimen tehokas 900W moottori murskaa jääpalat ja pähkinät käden käänteessä. TruFlow®- titaaniterät eivät petä – ne leikkaavat, sekoittavat, ja kestävät moitteettomasti. Pesukoneen kestävä 1,65 litran lasikannuun mahtuvat isommatkin annokset ja kannu kestää nopeat lämpötilanvaihdokset.
Suositushinta: 149 €

Kevyt sauvasekoitin
Vaivaton ja sulava sekoittaminen onnistuu The Expressionist Collectionin ruostumattomasta teräksestä valmistetulla sauvasekoittimella. TruFlow® titaaniterät takaavat tarkan tuloksen. Voimakas 700W moottori sekoittaa keitot, smoothiet ja pirtelöt hetkessä. Sauvasekoittimen siron suunnittelun ansiosta sitä on helppo käyttää ja säilyttää.
Suositushinta: 99 €

Live-kokkaustapahtuma

Electrolux inspiroi kotikokkeja tempauksella, jossa suoraa kansainvälistä ruokaohjelmaa voi seurata suorana kolmen päivän ajan suositussa Now You’re Cooking -blogissa. Blogilla on melkein 1,5 miljoonaa seuraajaa Tumblrissa. Ohjelmassa jaetaan tuoreita reseptejä aina aamiaisesta illalliseen. Katsojat voivat liittyä mukaan missä vaiheessa tahansa, aikavyöhykkeestä riippumatta. Suoraa lähetystä voi seurata 22.–24. huhtikuuta osoitteessa: http://nowyourecooking.tumblr.com/

Arto Arhipoff, tuotteet ja markkinointi
Oy Electrolux Ab
p. 0400 438 903 tai (09) 859 530
arto.arhipoff@electrolux.fi

Iida Valin, viestintä ja PR
Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

Electrolux on maailman johtava kotitalouksiin ja ammattikäyttöön tarkoitettujen kodinkoneiden valmistaja. Electroluxin ydintoimintaa on tuottaa innovaatioita, jotka on huolellisesti muotoiltu, perustuvat kuluttajatutkimukseen ja vastaavat sekä kuluttajien että ammattilaisten tarpeisiin. Electrolux valmistaa jääkaappeja, astianpesukoneita, pesukoneita, pölynimureja, liesiä ja ilmastointilaitteita. Yhtiön tunnetuimmat tuotemerkit ovat Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire ja Electrolux Grand Cuisine. Yhtiö myy vuosittain yli 50 miljoonaa tuotetta 150 maahan. Vuonna 2013 Electroluxin myynti oli 12,6 miljardia euroa ja työntekijöitä yhtiöllä oli maailmanlaajuisesti 61 000. Lisätietoja Electroluxista löytyy osoitteista www.electrolux.com/press ja www.electrolux.com/news.