Electroluxin tyylikkäät lämpölamput tuovat ammattikeittiön tarjoiluniksit kotikeittiöihin

Electroluxin tehokkaat ja tyylikkäät lämpölamput on luotu yhdessä ammattikokkien kanssa. Lämpölamput pitävät ruoan lämpimänä ja säästävät aikaa: ruoan voi tarjoilla silloin kuin itselle parhaiten sopii, eikä jäähtymisestä tarvitse kantaa huolta. Lampuissa on satsattu käytännöllisyyden lisäksi myös ulkonäköön, jolloin mallisto sopii keittiöön kuin keittiöön.

Noin puolet Euroopan Michelin-ravintoloista on varustettu Electroluxin ammattipuolen keittiölaitteilla. Vahvaa ymmärrystä huippuluokan ammattikeittiöiden tarpeista hyödynnetään jatkuvasti myös kodinkoneiden suunnittelussa. Tämän erikoisosaamisen myötä Electrolux tuo nyt kotikokkien iloksi ammattikokkien innoittaman lämpölamppusarjan, jonka alla ruoat pysyvät lämpiminä tarjoiluun asti.

”Lamput on suunniteltu helpottamaan kotikokkien elämää. Ne varmistavat, että kiireisille kotikokeille jää aikaan vieraiden viihdyttämiseen, kun ruoan voi tarjoilla itselle sopivimpaan aikaan. Lämpölamppujen ansiosta useita annoksia voidaan valmistaa etukäteen ja tarjota samanaikaisesti ilman pelkoa jäähtymisestä”, sanoo Electroluxin markkinointijohtaja Arto Arhipoff.

Lamppuja ei tarvitse lämmittää etukäteen, vaan ne ovat heti valmiina käyttöön. Lamppujen lämpötilaa voi säätää ja niitä voi käyttää jopa sulattamiseen.

Lämpölamppuja on saatavilla kahta eri kokoa: Electrolux Heat -lamput ovat kooltaan 260mm, Electrolux Gourmet -lamput ovat 180mm.

Molempien lämpölamppumallien suositushinta on 650 euroa. Lämpölamput tulevat markkinoille huhtikuussa 2015.

Kuvia saa pyynnöstä osoitteesta: iida.valin@miltton.fi