Electroluxin UltraCare Eco pesee vaatteet nopeasti ja tehokkaasti myös alhaisissa lämpötiloissa

Uusi UltraCare Eco on Electroluxin energiatehokkain 9 kilon pesukone. Koneen pesuaineiden esisekoitusohjelmat mahdollistavat tarkan ja hellävaraisen pesun myös alhaisissa lämpötiloissa.

Perinteisesti pesukoneet sekoittavat veden, pesuaineen ja pestävät vaatteet keskenään vasta pesun alkuvaiheessa. Electrolux UltraMix -järjestelmä nopeuttaa tätä prosessia esisekoittamalla pesuaineen veteen ennen kuin vesi suihkutetaan rumpuun. Esisekoitus tekee pesusta tehokkaamman ja mahdollistaa samalla paremmat pesutulokset jo 30 asteessa. Tutkimusten mukaan yhä useammat ihmiset pesevät pyykkinsä 30 asteessa 40 asteen sijaan. UltraMix -järjestelmän avulla pyykin voi pestä matalissa lämpötiloissa tuloksista tinkimättä, sillä esisekoituksen avulla pesuaine ei paakkuunnu, aine ehtii aktivoitua ja levittyy tasaisesti kaikkialle pestävään pyykkiin.

Uusi UltraMix -järjestelmä soveltaa tätä prosessia myös huuhteluaineiden lisäämiseen pyykin sekaan. Esisekoituksen ansiosta pesu- ja huuhteluaineet sekoittuvat tasaisesti ja aktivoituvat paremmin myös alhaisissa lämpötiloissa. Näin myös arkaluontoiset vaatteet säilyttävät värinsä pidempään ja kuluvat pesussa vähemmän.

Pesukoneen OptiSense-toiminto vähentää myös turhaa pyykin pesua. Ennen pesua toiminnon sensorit määrittelevät, kuinka täynnä kone on. Tämä säästää niin energiaa kuin veden kulutusta, taaten samalla oikeanlaisen pesun jopa aroille tekstiileille.

UltraWash 60’ -ohjelma tarjoaa hyviä pesutuloksia puolet nopeammin kuin normaalit pesuohjelmat

Pesukoneen UltraWash 60’ -ohjelma on erinomainen pesuohjelma päivittäiseen käyttöön lyhyen kestonsa ansiosta − ohjelma kestää vain 60 minuuttia. Pesuohjelma takaa tarkan pesutuloksen samalla säästäen aikaa.

Pesukone on varustettu isokokoisella Soft Drum -rummulla, jonka ansiosta vaatteilla on enemmän tilaa liikkua vapaasti koneessa. Rummun iso koko mahdollistaa tekstiilien puhdistumisen hellävaraisesti ja tehokkaasti, ja sen sileän pinnan ansiosta vaatteet eivät kulu tarpeettomasti.

Electrolux UltaCare Eco on yksi harvoista pesukoneista maailmassa, joka on saanut tunnustuksen ympäristöystävällisyydestään Woolmark® Green -sertifikaatin myötä. Woolmark® myöntää todistuksen koneille, jotka pesevät myös käsinpesua vaativat villavaatteet turvallisesti.

Pesukoneen ominaisuuksia

• 9 kg pesukapasiteetti
  • UltraMix -järjestelmä takaa vaatteille hellävaraisen, mutta nopean ja tehokkaan pesun
  • UltraWash 60’- ohjelma pesee pyykit tunnissa matalissakin lämpötiloissa