Electroluxin uudella UltraFlex-imurilla siivoat myös kodin vaikeapääsyisimmät paikat

Isojen pintojen imuroiminen on helppoa, mutta entä kalusteiden takaosat sekä muut hankalat paikat ja tiukat kulmat? Electroluxin uusi UltraFlex-imuri on suunniteltu juuri näitä vaikeapääsyisiä paikkoja ajatellen.

Pölypussittomassa UltraFlex-imureissa yhdistyvät keveys, hallittavuus ja sulava muotoilu. Imurin erittäin korkea puhdistusteho perustuu Turbo-sykloniteknologiaan, joka erottaa pölyn ja roskat syklonisen ilmapyörteen avulla. Imurin eri ominaisuudet ja lisävarusteet mahdollistavat parhaimman mahdollisen siivoustuloksen paikasta tai pinnoista riippumatta:

• Kompaktin muotoilunsa sekä kevyen painonsa takia imurin säilyttäminen, kantaminen ja ohjaaminen on erittäin helppoa.
  • Imurin mukana tulee useita lisävarusteita, kuten ohueksi muotoiltu suulake, jonka avulla kodin jokaisen pinnan ja nurkan voi siivota kertaheitolla.
  • UltraFlex-imurissa yhdistyvät nokkeluus ja optimaalinen tilankäyttö: imuriletkulle on useita kiinnitysvaihtoehtoja ja 12 metrin siivousulottuvuus mahdollistaa laaja-alaisen imuroinnin yhdeltä pistorasialta.
  • Pölypussittoman imurin pölysäiliön tyhjentäminen on helppoa ja hygieenistä. Pölysäiliön voi tyhjentää ilman turhaa kosketusta likaan tai pölyyn.

”UltraFlex-imurin monipuolisuus perustuu sen moniin eri ominaisuuksiin, jotka toimivat saumattomasti yhdessä. Tutkimuksemme ovat osoittaneet, että kuluttajat arvostavat imureissa helppoa käsiteltävyyttä sekä helppoa ohjautuvuutta. Nämä seikat on otettu huomioon UltraFlexin yksityiskohtia suunniteltaessa”, kertoo Electroluxin tuoteryhmäpäällikkö Katja Eerola.

The World Wide Vac – UltraFlex-imurin digitaalinen lisäosa

Electrolux on suunnitellut digitaalisen jatkeen uudelle UltraFlex-imurille. World Wide Vac on helppokäyttöinen verkkotyökalu, jonka tavoitteena on auttaa ihmisiä henkilökohtaisen pilven siivoamisessa. Internetiä käyttää päivittäin noin 1,5 miljardia ihmistä. Datan säilyttämisen helppous on lisännyt samaan aikaan digitaalista hamstraamista. Jokapäiväiset aktiviteetit verkossa, kuten netissä surffaaminen, sähköpostien lähettäminen ja kuvien jakaminen vapauttavat jopa 830 miljoona tonnia hiilidioksidia, mikä vastaa ilmailualan päästöjä [1]. Keskivertosähköpostin säilyttäminen tuottaa 4 grammaa hiilidioksidia. Kun ihmisillä on tapana säilyttää tuhansia viestejä sähköpostilaatikossaan, yhteenlasketut hiilidioksidipäästöt ovat valtavat.

”Päästöjen vähentäminen ja siivoaminen ovat geeneissämme. Kun suunnittelimme kodin jokaiseen tilaan sopeutuvaa UltraFlex-imuria, ajattelimme, että miksemme auttaisi ihmisiä siivoamaan myös digitaalista pölyään”, jatkaa Eerola.

Electrolux UltraFlex-imurien suositushinta mallista riippuen 199–299 €.

Lisätietoja World Wide Vac:ista www.worldwidevac.com

[1] http://www.acs.org/content/acs/en/pressroom/presspacs/2013/acs-presspac-january-23-2013/toward-reducing-the-greenhouse-gas-emissions-of-the-internet-and-telecommunications.html

Kuvia saa pyynnöstä osoitteesta: iida.valin@miltton.fi