Electroluxista Taste of Helsinki -tapahtuman pääyhteistyökumppani

Vuosikymmenien ajan maailman parhaita ravintoloita varustanut Electrolux aloittaa Taste of Helsinki -tapahtuman pääyhteistyökumppanina. Tapahtumassa kävijät pääsevät hiomaan taitojaan Chef’s Secrets -kokkauskurssilla, sekä seuraamaan huippuammattilaisten esityksiä Taste Theaterissa, joissa molemmissa ruoat valmistetaan Electrolux-kodinkoneilla. Lisäksi kaikissa Taste of Helsinki -tapahtuman ravintoloissa ruoat loihditaan Electrolux Professional ammattikeittiölaitteilla.

Electrolux on Taste of Helsinki -tapahtuman pääyhteistyökumppani seuraavan kolmen vuoden ajan. Helsingissä toista kertaa järjestettävä tapahtuma kokoaa Suomen parhaat ravintolat ja ruoanystävät yhteen kesäkuussa. Electrolux on jo vuosien ajan tehnyt laajaa yhteistyötä maailman parhaiden kokkien kanssa sekä hyödyntänyt tätä ammattinäkemystä myös kuluttajatuotteiden kehityksessä. Electrolux on luonteva pääyhteistyökumppani kulinaristien suosikkifestivaalille:

”Taste of Helsinki -tapahtumassa yhdistyy ammattikeittiöistä ammentamamme osaaminen käytännön tekemiseen, kun vierailijat näkevät ammattilaiset tositoimissa laitteidemme kanssa Taste Theaterisssa. Lisäksi he pääsevät itse testaamaan käytännössä Electrolux-kodinkoneita Chef’s Secrets -kursseilla, toteaa Electroluxin markkinointipäällikkö Arto Arhipoff.

Ensimmäistä kertaa järjestettävällä Electrolux Chef's Secrets -kokkauskurssilla tapahtumavierailijoilla on mahdollisuus kääriä hihat ja oppia ruoanlaiton saloja maamme huippukokkien opastuksessa. Viime vuoden tapaan kokkien työskentelyä pääsee seuraamaan Taste Theatre -esityksissä, joissa maamme parhaat kokit valmistavat herkkuruokiaan yleisön edessä Electroluxin kodinkoneilla. Myös tapahtuman kaikissa 12 ravintolassa on käytössä Electrolux Professional -puolen ammattikeittiölaitteet.

Michelin-kokit luottavat Electroluxiin

Electroluxin ammattilaitteet ovat tuttu näky maailman huippuravintoloissa, sillä noin puolet Euroopan Michelin-tähdillä palkituista ravintoloista käyttää keittiöissään Electroluxin ammattikeittiölaitteita. Yli 90 vuoden kehitystyö ammattilaitteiden puolella näkyy myös kuluttajille suunnatuissa kodinkoneissa: Electrolux-kodinkoneilla varustelluissa kotikeittiössä saadaan nauttia samasta korkeasta laadusta ja vaatimustasosta, jota huippukokit edellyttävät omassa työssään. Ammattimaisen vaatimustason ja kodinkoneiden helppokäyttöisyyden yhdistäminen ovat ainutlaatuinen yhdistelmä kodinkonevalmistajien keskuudessa.

Taste of -festivaalit

Taste of Helsinki on Suomen suurin gourmetruoka- ja viinifestivaali. Kansalaistorilla 13.−16.6. järjestettävä tapahtuma tuo fine dining -kokemuksen kaikkien ulottuville – yhdellä käynnillä vierailija pääsee kokoamaan usean ruokalajin aterian Suomen parhaiden ravintoloiden listoilta. Tänä vuonna mukana on seitsemän ravintolaa viime vuodelta sekä viisi uutta. Ravintoloiden lista julkistetaan myöhemmin tänään.

Taste of -tapahtumia järjestetään Euroopassa myös Lontoossa, Roomassa, Dublinissa, Edinburghissa, Tukholmassa, Moskovassa, Pariisissa, Milanossa ja Amsterdamissa.