Etnoteam Finland Oy vahvistaa hallitustaan – Anne Berner ja Lasse Musakka tukemaan kasvua

Asiakaskeskeiseen palvelusuunnitteluun ja käyttökokemuksen kehittämispalveluihin keskittyvä Etnoteam Finland Oy on nimittänyt hallitukseensa kaksi uutta jäsentä. Hallituksen uutena puheenjohtajana toimii syksystä lähtien KTM Anne Berner ja uutena jäsenenä ekonomi Lasse Musakka.

Berner on tunnettu vaikuttaja suomalaisessa liike-elämässä. Hän toimii perheyritys Vallila Interiorin hallituksen puheenjohtajana ja on mukana mm. Ilmarisen, Koskisen ja Keskuskauppakamarin hallituksissa. Musakka toimii REACHLaw Ltd:n toimitusjohtajana ja osakkaana, ja hänellä on pitkä kokemus etenkin rahoitusmaailmasta sekä kansainvälisestä palveluliiketoiminnasta.

Etnoteam Finland jatkaa näin keväällä valitsemaansa linjaa hakea oman alan asiantuntemusta täydentävää uutta liiketoiminnallista osaamista kasvustrategiansa tueksi. Tuolloin yritys palkkasi veturikseen uuden toimitusjohtajan.

Etnoteam Finlandin teettämän tutkimuksen mukaan yli puolet Suomen sadasta suurimmasta yrityksestä panostaa asiakaskokemuksen kehittämiseen vuonna 2012 enemmän kuin edellisinä vuosina. Hyvä käyttökokemus on muodostumassa keskeiseksi menestystekijäksi yli toimialarajojen.

Puheenjohtajan paikan Anne Bernerille luovuttava Simo Säde toivottaa tervetulleiksi uudet hallituksen jäsenet ja toteaa: “Bernerin ja Musakan mukaantulo hallitukseen antaa toiminnallemme lisää ryhdikkyyttä ja uskottavuutta. Heillä on kokemusta ja ennen kaikkea näkemystä, josta on Etnoteamille hyötyä uudistaessamme toimintaamme ja hakiessamme kasvua."

"Näen käytettävyyden ja asiakaskeskeisen palvelusuunnittelun tarpeen ja strategisen merkityksen kasvavan markkinoilla voimakkaasti. Etnoteam on Suomen johtavia alan toimijoita, jolla on erinomaiset edellytykset kehittyä edelleen myös kansainvälisesti. Olen innolla mukana tässä mielenkiintoisessa haasteessa”, Anne Berner kommentoi.

Etnoteam Finland Oy, Simo Säde, puh. 040 758 4433
Anne Berner, puh. 0400 468 180

Vuonna 2001 perustettu Etnoteam Finland Oy on asiakaskeskeiseen palvelusuunnitteluun erikoistunut yritys. Etnoteam auttaa yrityksiä luomaan käyttökokemukseltaan ylivertaisia palveluita, joilla lisätään organisaation tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä kehitetään brändiä.