Euro Beard Cupissa voitto ratkeaa partakarvan mitalla

Braun cruZer tarjoaa futisfaneille mahdollisuuden maksaa kalavelat – tyylillä!

Voitto, häviö tai tasapeli – nyt voit äänestää suosikkisi voittoon Braun cruZerin sponsoroimissa partalookin EM-kisoissa.

Mikään ei voita sitä tunnetta, kun oma joukkue peittoaa rakkaan vihollisen. Toisaalta, harva asia myöskään kirvelee niin pahasti kuin tappio vanhalle kilpakumppanille. Tänä kesänä Puolassa ja Ukrainassa järjestettävien jalkapallon EM-kisojen aikana Braun cruZer ja partatyylisivusto shaveyourstyle.com lievittävät tappion tuskaa ja juhlivat kanssasi voittoa tyylillä.

Jokaisen alkusarjan pelin päätteeksi Euro Beard Cup 2012 antaa faneille mahdollisuuden muistella menneitä kilpoja jalkapalloidoliensa partakarvojen merkeissä. Alankomaiden ja Saksan, Espanjan ja Italian sekä Ranskan ja Englannin kaltaisten titaanien taistojen päätteeksi faneilla on mahdollisuus ottaa toisistaan mittaa verkossa kannustamalla omaa joukkuettaan partalookin mestaruuteen. Kohdistettu Facebook-kampanja innostaa faneja liittymään mukaan kannatusjoukkoihin.

Kun 90 minuuttia on pelattu loppuun kentällä, alkaa tyylien taisto osoitteessa shaveyourstyle.com, missä faneilla on 90 tuntia peliaikaa äänestää oman joukkueensa partatyylejä. Mitä useampi fani lähtee mukaan levittämään sanaa verkossa, Facebookissa tai kasvokkain, sitä paremmat ovat joukkueen mahdollisuudet voittoon. Tulokset ilmoitetaan partamatsin päätteeksi shaveyourstyle.comissa ja Facebookissa.

”Tänä kesänä toinen sija ei Euroopan jalkapallofaneille kelpaa, mutta jos kentällä käy huonosti, cruZer tarjoaa mahdollisuuden revanssiin tyylikkyydessä – sanotaanhan, että voitto ei merkitse mitään, ellei voita tyylillä. Lisäksi se tarjoaa faneille mahdollisuuden keskustella ja hehkuttaa jalkapalloilijoiden menneitä ja nykyisiä tyylejä”, kuvaa Peter Wallentin, PR Manager Braun Norden.

Jokaista maajoukkuetta edustaa viisi tyylitaituria. Ja tyylissähän löytyy – jalkapalloilijat eivät tunnetusti ole epäröineet ilmaista itseään pelinsä ohella myös partatyyleillään.

Kun jalkapallon EM-kisat 2012 käynnistyvät perjantaina kesäkuun 8. kello 19.00, voivat fanit vain odottaa ja katsoa, kuinka heidän joukkueidensa käy. Euro Beard Cup puolestaan tarjoaa faneille ja heidän ystävilleen mahdollisuuden nostaa kannustamansa joukkue Euroopan tyylimestareiksi!

Partalookin EM-kisat 2012 pelataan osoitteessa shaveyourstyle.com 8.6.–1.7. 2012

Euro Beard Cup -lohkot

Lohko A Lohko B Lohko C Lohko D
Perjantai 8.6.Puola vs KreikkaVenäjä vs Tšekki. Lauantai 9.6.Alankomaat vs TanskaSaksa vs Portugali Sunday 10 JuneEspanja vs ItaliaIrlanti vs Kroatia Monday 11 June Ranska vs Englanti Ukraina vs Ruotsi
Lauantai 16.6.Tsekki. vs PuolaKreikka vs Venäjä Sunnuntai 17.6.Portugali vs AlankomaatTanska vs Saksa Maanantai 18.6.Kroatia vs EspanjaItalia vs Irelanti Tiistai 19.6.Englanti vs UkrainaRuotsi vs Ranska

Neljännesfinaali

Neljännesfinaali 1 Neljännesfinaali 2 Neljännesfinaali 3 Neljännesfinaali 4

Semifinaali

Semi finaali 1 Semi finaali 2 Finaali
Keskiviikko 27.6.Winner QF1 vs Winner QF3 Torstai 28.6.Winner QF2 vs Winner QF4 Sunnuntai 1.7.Winner SF1 vs Winner SF2

Lehdistötiedustelut:

Lisätietoa Braunista;                                                                                                                                      Lehdistöpyynnöt:

Peter Wallentin, PR Manager Braun Norden                                                                                              Miia Kotapalo, Miltton

Puh: +46 8 5352 8456                                                                                                                                      Puh: +358 9 681 8700

Sähköposti: wallentin.p@pg.com                                                                                                                  Sähköposti: miia.kotapalo@miltton.fi

P&G Beauty

P&G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P&G Beauty on johtava globaali kaudenalanyritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P&G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Pantene ®, Olay ®, Head & Shoulders ®, Wella ®, Max Factor ®, Sassoon Professional ®, Wellaflex ®, Sebastian Professional ®, Koleston ® Venus ®, Gillette ®, Oral-B ®, Braun ®, SK-II ®, Wella Professionals ®, ja tuoksut Hugo ®, Boss ® ja Lacoste ®. Osoitteesta www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä.