Fingersoft nimitti uusia johtajia kiihdyttämään kasvua

Hill Climb Racing -mobiilipeleistä tunnettu Fingersoft vauhdittaa kasvustrategiaansa kolmella uudella avainnimityksellä.

Mikko Kirmanen on nimitetty Director of Growth -rooliin. Kirmasella on 16 vuoden kokemus pelialalta, ja hän on aikaisemmin työskennellyt Fingersoftin käyttäjähankinnan parissa kasvumarkkinointijohtajana.

Jonathan Massey on nimitetty Director of Game Products -rooliin. Massey on aikaisemmin työskennellyt Fingersoftilla tuottajana, luotsaten Hill Climb Racing 2 -pelitiimiä viimeisten kolmen vuoden ajan.

Pasi Brännlund on nimitetty Director of Technology -rooliin. Brännlund on työskennellyt Fingersoftilla kahdeksan vuotta, viimeisimpänä LiveOps-johtajana.

"Olemme sitoutuneet työntekijöidemme osaamisen kehittämiseen ja tunnustuksen antamiseen heille, minkä johdosta onkin ilo ilmoittaa kolmen kollegamme nimityksistä uusiin johtotehtäviin. Fingersoftilla vaalimme yrityskulttuuria, jossa työntekijät voivat menestyä, ja palkitsemme heidän sitoutumistaan mahdollisuuksilla edetä uralla. Korona-aikana työntekijämäärämme kaksinkertaistui, mikä ajoi meidät uudelleenjärjestelemään organisaatiorakennettamme, niin että se tukisi entistä paremmin kasvanutta tiimiämme. Näillä muutoksilla pyritään jakamaan vastuita tehokkaammin ja varmistamaan, että kaikki yrityksessä saavat ansaitsemansa tuen," toimitusjohtaja Jaakko Kylmäoja sanoo.

Kylmäoja jatkaa: "Olemme onnistuneet säilyttämään liikevaihtomme tasolla, joka on mahdollistanut investoinnit kahden uuden pelin kehittämiseen usean vuoden ajan ilman tulopainetta. Emme kuitenkaan halua vain ylläpitää status quota, vaan saavuttaa merkittävää kasvua. Uusi organisaatiorakenne on suunniteltu tukemaan tätä tavoitetta paremmin. Luotan nyt nimitettyjen johtajiemme osaamiseen ja odotamme innolla heidän arvokasta panostaan tiellä kohti entistä suurempaa menestystä."

Viime vuonna Fingersoftin liikevaihto oli 24,1 miljoonaa euroa ja tuotto 1,8 miljoonaa euroa. Helmikuussa 2024 yritys nimitti Daniel Rantalan kasvujohtajaksi (Chief Growth Officer) ja johtoryhmän jäseneksi. Fingersoft hakee uutta kasvua keskittymällä innovaatioihin, strategisiin kumppanuuksiin ja uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin jatkuvasti muuttuvalla pelialalla.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Susanna Solajoki, PR Lead

susanna.solajoki@fingersoft.com

Tietoa Fingersoftista

Fingersoft on oululainen pelistudio, jonka ydintoimintaa ovat hauskat, suuren yleisön mobiilipelit. Yritys on tunnettu hittipeleistään Hill Climb Racing ja Hill Climb Racing 2, joilla on maailmanlaajuisesti yli 2 miljardia latausta. Fingersoftin pelit ovat saatavilla iOS-, Android- ja Amazon-alustoille. Vuonna 2012 perustettu Fingersoft työllistää 118 henkilöä, joista suurin osa työskentelee yrityksen pääkonttorilla Oulussa. Viime vuonna yrityksen liikevaihto oli 24,1 miljoonaa euroa. Lue lisää osoitteesta fingersoft.com.