Finlaysonin myymälä muuttaa Hansakortteliin – aarrejahdissa palkintona lahjakortteja ja alennuskuponkeja

Finlaysonin Turun myymälä muuttaa uusiin tiloihin Hansakortteliin. Uuden myymälän kunniaksi Finlayson piilottaa eri puolille Turkua kultaisia ja hopeisia kirjekuoria, jotka sisältävät sadan euron lahjakortteja ja -50% alennuskuponkeja. Uusi myymälä avautuu Suomen rakkaimmaksi kauppakeskukseksi valitussa Hansakorttelissa perjantaina 26.2.2016.

Lahjakortteja ja alennuskuponkeja sisältävät kirjekuoret piilotetaan Turun keskustaan lauantaina 27.2. Lahjakortteja piilotetaan yhteensä kuusi – kolme aamulla ja kolme iltapäivällä. Lahjakorttien mukana piilotetaan myös yhteensä kymmenen alennuskuponkia. Kirjekuorien ja alennuskuponkien luo johtavat vihjeet löytyvät Finlaysonin myymälästä. Ensimmäinen vihje paljastetaan myymälän avautuessa ja toinen kello 12. Lisäksi Hansakortteliin piilotetaan lauantaina 40 alennuskupongin sisältävää hopeista kirjekuorta. Yksi henkilö voi käyttää vain yhden kirjekuoren sisällön hyväkseen. Aarrejahti nähdään kevään aikana myös muilla paikkakunnilla.

Hansakortteli valittiin helmikuussa Helsingin Sanomien äänestyksessä Suomen rakkaimmaksi kauppakeskukseksi. Uudella liikepaikalla Finlayson on entistä helpommin asaavutettavissa ja palvelee turkulaisia entistä monipuolisemmin.

”Hansakortteli on keskeinen kohtauspaikka ja loistava sijainti myymälälle. Halusimme keksiä kiinnostavan tavan juhlistaa uusia myymälöitä. Aarrejahdilla tuomme hauskuutta eri kaupunkeihin”, kertoo Finlaysonin toimitusjohtaja Jukka Kurttila.

Finlaysonin myymälä palvelee asiakkaita Turun Hansakorttelissa osoitteessa Eerikinkatu 15. Myymälä on avoinna 1.3. asti arkisin klo 10–20, lauantaisin klo 10–18 ja sunnuntaisin klo 12–18. 2.3. alkaen myymälä on avoinna arkisin klo 9–20, lauantaisin klo 10–18 ja sunnuntaisin klo 12–18.

Lisätiedot:
Jukka Kurttila, toimitusjohtaja, Finlayson Oy
p. 040 715 5760 tai sähköposti jukka.kurttila@finlayson.fi

www.finlayson.fi

Instagram: finlayson_official
Facebook: Finlayson
Twitter: Finlaysonsuomi
Snapchat: finlayson_1820

Vuonna 1820 perustettu Finlayson on yksi maamme vanhimpia yrityksiä. Tänä päivänä se elää uutta elämää ja on vakuuttunut, että paras tapa kunnioittaa sen pitkää historiaa on rohkeus, ennakkoluulottomuus ja jatkuva halu kehittää uusia mielenkiintoisia sisustustekstiilejä. Finlaysonilla on Suomessa yhteensä 14 myymälää ja shop-in-shopia. Lisäksi tuotteita on saatavilla verkkokaupasta sekä hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan. Finlaysonin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 23 miljoonaa euroa ja yrityksen palveluksessa oli vuoden lopussa noin 90 henkilöä.