Flybe Finland International Airshow’n pääyhteistyökumppaniksi

Flybe lennättää yleisöä Suomen suurimmassa ilmailutapahtumassa

Finland International Airshow palaa viiden vuoden tauon jälkeen Helsinki-Malmin lentokentälle elokuussa 16.–17.8.2014. Flybe on yksi Finland International Airshow’n pääyhteistyökumppaneista sekä tapahtuman virallinen lentoyhtiösponsori.

Finland International Airshow’n näyttävintä antia ovat suomalaisten ja kansainvälisten tähtien lentonäytökset sekä Suomen suurin lentokoneiden maanäyttely, jossa on esillä jopa 40 erilaista konetta. Flybella on tapahtumapaikalla koko perheen aktiviteetteja täynnä oleva Flybe-lounge, ja se järjestää yleisölennätyksiä Helsingin upeissa, merellisissä maisemissa ATR-potkuriturbiinikoneellaan. Lennätys kestää noin 15–20 minuuttia. Lentoja järjestetään molempina päivinä, ja ne maksavat 30 €/henkilö. Lipunmyynti tapahtuu paikan päällä.

Ilmailu- ja viihdetapahtumassa esiintyy liuta nimekkäitä suomalaisartisteja, kuten Jenni Vartiainen, Haloo Helsinki, Anna Abreu ja JVG. Lapsia tapahtumassa viihdyttävät muun muassa Tivoli Sariola ja Duudsonit. Lisätietoa tapahtumasta löytyy tapahtuman viralliselta Facebook-sivulta www.facebook.com/finlandinternationalairshow ja osoitteesta www.finlandairshow.fi/.

Lisätietoja ja haastattelutiedustelut:
Flybe Media Desk
, 040 450 9490, flybemediadesk@miltton.fi

Flybe Finland on vuonna 2011 perustettu suomalainen lentoyhtiö ja Suomen suurin kotimaan lentoliikenteen operoija. Flybe Finlandin osakekannasta 60 prosenttia on brittiläisen Flyben ja 40 prosenttia Finnairin omistuksessa. Yhtiöllä on 10 omaa reittiä Baltiassa ja Pohjoismaissa ja se operoi merkittävää osaa Finnairin Euroopan ja Suomen lennoista. Flybe Finlandin laivastoon kuuluu yhteensä 26 lentokonetta ja lentoyhtiö työllistää noin 700 henkilöä Suomessa. Flybe Group on Euroopan johtava alueellinen lentoyhtiö, joka lentää 16 maassa yhteensä 179 reittiä.