Flybe Finland uudistaa ilmeensä ja palvelunsa

Flybe Finlandin brändi-ilme ja palvelut uudistuvat. Uuden ilmeen myötä lentoyhtiö vaihtaa vaaleansinisen tunnusvärinsä violetiksi. Uudella brändi-ilmeellä ja Lennosta etumatkaa -sloganilla Flybe haluaa muistuttaa, että pitkien välimatkojen Suomessa lentäminen on nopea, vaivaton ja kustannustehokas matkustusmuoto.

Osana muutosta lentoyhtiö uudistaa lipputyyppejään ja kotisivujaan. Jatkossa Flyben lennoille voi ostaa lippuja entistä edullisemmin ja niiden varaaminen on uudistettujen kotisivujen myötä aiempaa vaivattomampaa.

Myös Flyben lentolipputyypeistä tehtiin selkeämmät. Lipputyypit jakautuvat kolmeen hintaluokkaan. Edullisimman Just Fly -vaihtoehdon perushinta sisältää lennon sekä yhden enintään 8 kilon painoisen käsimatkatavaran. Lisäpalvelut on mahdollista ostaa erikseen tarpeen mukaan. Get More -lipulla matkustavan palveluihin kuuluu lisäksi enintään 20 kilon painoinen ruumaan menevä matkalaukku, mahdollisuus varata istumapaikka koneesta etukäteen sekä mahdollisuus muuttaa varausta tarpeen mukaan ilman erillistä maksua. Kattavin ja joustavin All In -lippuvaihtoehto soveltuu erityisesti kiireisille liikematkustajille. All In -lipuissa on täysi vaihto- ja peruutusoikeus ja lippuun sisältyvät muun muassa loungepalvelut ja pikaturvatarkastus.

”Tavoitteenamme on tarjota kaikille matkustajillemme mutkaton matkustuskokemus. Tulemme jatkossa korostamaan täsmällisyyttämme ja korkealaatuista asiakaspalveluamme”, kertoo Flybe Finlandin markkinointipäällikkö Tytti Haaga.

Flybe Finlandin brittiläinen emoyhtiö Flybe uudisti ilmeensä aiemmin keväällä 2014. Jatkossa Flybe Finlandin ilme on yhteneväinen emoyhtiön kanssa. Yhtiön uusi ilme lanseerataan Helsinki-Malmin lentoasemalla järjestettävässä Finland International Airshow’ssa 16.–17. elokuuta. Flybe Finland on yksi tapahtuman pääyhteistyökumppaneista.

Lisätietoja ja haastattelutiedustelut:
Flybe Media Desk
, 040 450 9490, flybemediadesk@miltton.fi

Flybe Finland on vuonna 2011 perustettu suomalainen lentoyhtiö ja Suomen suurin kotimaan lentoliikenteen operoija. Flybe Finlandin osakekannasta 60 prosenttia on brittiläisen Flyben ja 40 prosenttia Finnairin omistuksessa. Yhtiöllä on 10 omaa reittiä Baltiassa ja Pohjoismaissa ja se operoi merkittävää osaa Finnairin Euroopan ja Suomen lennoista. Flybe Finlandin laivastoon kuuluu yhteensä 26 lentokonetta ja lentoyhtiö työllistää noin 700 henkilöä Suomessa. Flybe Group on Euroopan johtava alueellinen lentoyhtiö, joka lentää 17 maassa yhteensä 195 reittiä.