Flybe lanseerasi mobiilisivuston

Euroopan johtava alueellinen lentoyhtiö tarjoaa sähköisen varausjärjestelmän mobiilikäyttäjille neljällä eri kielellä

Flybe, Euroopan suurin alueellinen lentoyhtiö, on lanseerannut mobiilisivuston. Sivusto toimii useilla eri käyttöjärjestelmillä ja puhelimilla, kuten Androidilla, Windows Phone 7:llä, iPhonella ja Blackberryllä ja palvelee suomeksi, englanniksi, ranskaksi ja saksaksi. Flyben asiakkaat voivat jatkossa etsiä ja varata lentoja vaivattomasti myös liikkeellä ollessaan. Samalla varaukseen voi yhdistää Flyben lukuisia lisäpalveluita, joihin kuuluvat mm. istumapaikan ennakkovaraus ja matkatavarapalvelut.

Uusi mobiilikäyttöön optimoitu sivusto kuuluu Flyben keväällä lanseeraamaan palvelukonseptiin, jonka tavoitteena on tarjota asiakkailleen entistä parempaa palvelua avoimesti ja luotettavasti. Asiakkaiden palvelukokemusta parantamaan luotiin yhtiön nettisivuille huhtikuussa myös helppokäyttöinen online-varausjärjestelmä kalenterinäkymällä.

”Flybella on ilo esitellä uusi mobiilisivusto ja mahdollistaa näin asiakkailleen entistä joustavampi tapa käyttää Flyben palveluita paikasta riippumatta. Mobiililaitteiden käyttöaste on jatkuvassa kasvussa etenkin lentomatkailijoiden keskuudessa ja uskomme, että uusi ja helppokäyttöinen palvelumme nousee nopeasti asiakkaidemme suosioon”, Flyben kaupallinen johtaja Antti Kuusenmäki kertoo.

“Flyben uusi varausjärjestelmä ja mobiilisivusto ovat vasta alkua. Meillä on lähitulevaisuudessa suunnitteilla useita eri kehitysprojekteja, joilla haluamme varmistaa, että asiakkaamme pääsevät hyödyntämään jatkossakin uusinta teknologiaa”, Kuusenmäki lisää.

Flybe Media Desk, 040 450 9490, flybemediadesk(a)miltton.fi

Lyhyesti Flybesta

Flybe Finland perustettiin elokuussa 2011, kun Finnair ja Flybe hankkivat omistukseensa Finnish Commuter Airlinesin (Finncomm). Flybella on yrityksessä 60 prosentin omistusosuus.

- 19 omaa reittiä Baltiassa ja Pohjoismaissa
- Noin miljoona matkustajaa vuonna 2011
- Laivastossa 16 ATR-konetta
- Noin 400 työntekijää Helsingissä ja Seinäjoella

Flybe Finlandin visiona on olla Pohjoismaiden ja Baltian johtava alueellinen lentoyhtiö, joka tarjoaa laadukkaita alueellisia lentoja mahdollistaen liike- ja vapaa-ajan matkustajien matkustamisen edullisemmin kuin koskaan ennen.

Flybe Finlandin ja Finnairin välisen aiesopimuksen mukaan 28. lokakuuta 2012 lähtien Flybe alkaa operoida 12 Embraer E190 -konetta Finnairin puolesta. Solmitun sopimuksen myötä Flybe alkaa lentää useita Finnairin Euroopan lentoja.

Flybe Finland on osa Euroopan johtavaa alueellista lentoyhtiötä Flybea, joka lentää 17 maassa yhteensä 199 reittiä. Flybe on Euroopan suurin alueellinen lentoyhtiö, joka kuljetti vuonna 2011 noin 7 miljoonaa matkustajaa. Flybe listautui Lontoon pörssiin joulukuussa 2010.