Flybe vastaa Jyväskylän seudun aikataulutoiveisiin

Flybe muokkaa Jyväskylän-reitin aikataulujansa liikematkustajille sopivammiksi. Reitin lentoaikatauluja on parannettu seudun toiveiden mukaisesti niin, että pääkaupunkiseudulla työkseen käyvät matkustajat pääsevät lähtemään kotiin jo aiemmin. Myös aamukoneella Jyväskylään lentävät matkustajat saavat paremman paluuaikataulun takaisin Helsinkiin. Uusi aikataulu mahdollistaa erittäin tehokkaan matkustamisen Jyväskylän ja Helsingin välillä sekä erinomaiset jatkoyhteydet Finnairin kohteisiin maailmalle.

Nykyinen aikataulu:

Jyväskylä–Helsinki
Lähtee 06.10, saapuu 07.00 (ma–la)
Lähtee 14.05, saapuu 14.55 (ma–pe)
Lähtee 20.00, saapuu 20.45 (ma–pe)
Lähtee 17.40, saapuu 18.25 (su)

Helsinki–Jyväskylä
Lähtee 08.05, saapuu 08.55 (ma–pe)
Lähtee 18.50, saapuu 19.40 (ma–pe)
Lähtee 23.40, saapuu 00.25 (ma–pe, su)
Lähtee 16.30, saapuu 17.20 (su)

Uusi aikataulu 3.2.2014 alkaen:

Jyväskylä–Helsinki
Lähtee 06.10, saapuu 07.00 (ma–la)
Lähtee 14.05, saapuu 14.55 (ma–pe)
Lähtee 17.50, saapuu 18.35 (ma–pe)
Lähtee 17.40, saapuu 18.25 (su)

Helsinki–Jyväskylä
Lähtee 08.05, saapuu 08.55 (ma–pe)
Lähtee 16.40, saapuu 17.30 (ma–pe)
Lähtee 23.40, saapuu 00.25 (ma–pe, su)
Lähtee 16.30, saapuu 17.20 (su)

”Flybe tekee tiiviissä yhteistyössä seutukunnan kanssa kaikkensa, jotta reitti palvelisi mahdollisimman hyvin Keski-Suomen liike-elämän tarpeita. Hyvä lentoyhteys Helsinkiin ja eteenpäin maailmalle on Jyväskylän seudulle kriittisen tärkeä ja on ollut hienoa huomata, miten aktiivisesti alueella on työskennelty oman kotikentän suosion ja matkustajamäärien kasvattamisen eteen”, kertoo Flybe Finlandin myyntipäällikkö Elina Boman.

”Toivomme, että parannetun aikataulun myötä reitin suosio kasvaa. Kannustamme kaikkia Jyväskylän ja Helsingin välillä matkustavia hyödyntämään Flyben nopeita, vaivattomia ja luotettavia lentoja”, jatkaa Boman.

Flyben lennot ovat varattavissa lokakuuhun 2014 asti. Yhdensuuntaisten lippujen hinnat Jyväskylän ja Helsingin välillä alkavat 49 eurosta. Liput ovat varattavissa osoitteesta www.flybe.fi tai valtuutetuista matkatoimistoista.

Lisätietoja ja haastattelutiedustelut:
Flybe Media Desk
, 040 450 9490, flybemediadesk@miltton.fi

Flybe Finland
- on Flyben ja Finnairin yhteisyritys. Flybella on yrityksessä 60 prosentin omistusosuus.
- on Suomen suurin kotimaan lentoliikenteen operoija. Yhtiöllä on 10 omaa reittiä Baltiassa ja Pohjoismaissa ja se operoi merkittävää osaa Finnairin Euroopan ja Suomen lennoista.
- lentää 14 ATR-konetta ja 14 Embraer E170-/E190-konetta.
- on merkittävä ilmailualan työllistäjä Suomessa: noin 700 työntekijää Helsinki-Vantaalla ja Seinäjoella.
- tarjoaa korkealaatuisia alueellisia lentoja mahdollistaen liike- ja vapaa-ajan matkustajien matkustamisen edullisemmin kuin koskaan ennen.
- on osa Euroopan johtavaa alueellista lentoyhtiötä Flybea, joka lentää 15 maassa yhteensä 185 reittiä.