Foodora tuo kaupungin parhaat burgerit oululaisten kotioville

Ruuan tilaus- ja toimituspalvelu foodoran Suomen valloitus jatkuu kohti pohjoista, kun palvelu saapuu nyt Ouluun. Foodora tuo oululaisten ruuantilaajien saataville sekä kaupungin suosikkiravintola Kauppuri5:n että Hesburgerien maistuvat hampurilaiset.

Oululaiset voivat tilata nyt entistä kattavammin paikallisten ravintoloiden herkkuja kotiovelle, kun foodora aloittaa toimintansa Oulussa tiistaina 20.11. Foodoran ansiosta esimerkiksi legendaarisen Kauppuri5-burgeribaarin tarjonta on tilattavissa kotiin, työpaikalle tai muuhun kohteeseen. Myös Hesburger Isokatu ja Hesburger Kodin Ykkönen kuuluvat eksklusiivisesti foodoran valikoimaan.

”Palvelun avaaminen Ouluun on ehdottomasti paikallaan, sillä kaupungissa on aktiivinen ravintolakulttuuri, ja nyt sen hyödyntämisen mahdollisuudet kasvavat. Erityisesti sunnuntain on todettu olevan vilkas ruuantilauspäivä. Sunnuntaihin tai vaikka pikkujoulujen jälkeisille päiville sopivatkin hyvin esimerkiksi vain meidän ravintolatarjonnastamme löytyvät Kauppuri5:n tai Hesburgerin hampurilaiset”, foodoran markkinointipäällikkö Nora Särkkä sanoo.

Oulun ravintolakumppaneihin kuuluvat tuttujen burgeripaikkojen lisäksi muun muassa Hanko Sushi, Garam Masala, Merikosken kiinalainen ja Kaunis Nepal. Ruokatoimituksia tehdään 3,5–5 kilometrin säteellä keskustasta muun muassa Puolivälinkankaan, Oulunsuun ja Höyhtyän alueille. Foodoran toimitukset kulkevat vauhdikkaasti sekä auto- että pyörälähettien matkassa.

“Oulullahan on todellisen pyöräilykaupungin maine, ja liitymme nyt osaltamme tähän innokkaaseen pyöräilijöiden joukkoon. Vaikka talvi onkin edessä, niin se ei pyörälähettejämme hidasta”, Särkkä vakuuttaa.

Oulun aluevaltaus on foodoran seitsemäs, ja se jatkaa viime aikoina vilkastunutta kasvua: juuri lokakuussa palvelu avasi toimintansa Kuopiossa. Tällä hetkellä foodora toimii edellä mainittujen kaupunkien lisäksi Helsingissä, Espoossa, Turussa, Tampereella ja Jyväskylässä. Uusille toiminta-alueille laajentumista suunnitellaan jatkuvasti.

Foodoran käyttäjä hakee lähialueensa ravintoloita omalla osoitteellaan mobiilisovelluksessa tai foodora.fi:ssä. Valittuaan ravintolan ja aterian hän maksaa tilauksen, ja foodoran lähetti tuo aterian noin 40 minuutissa suoraan ravintolasta toivottuun osoitteeseen. Käyttäjä voi tilata valitsemastaan ravintolastaan ruokaa myös noutotoiminnolla, jolloin ruoka noudetaan ravintolasta itse.

Lisätiedot ja kuvat:
Nora Särkkä, Marketing manager, Delivery Hero Finland Oy
nora.sarkka@deliveryhero.com

Foodora perustettiin Berliinissä lokakuussa 2014 ja se toimii Suomessa Helsingissä, Espoossa, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa. Palvelu tuo hyvän ruoan jokaiseen päivään mahdollistamalla ravintolaruoan tilaamisen Android- ja iOS-sovelluksella tai www.foodora.fi:ssä. Ruokalähetit tuovat aterian hetkessä - kotiin, työpaikalle tai minne vaan!