Gillette Venus tuo markkinoille ihonhoidon tärkeimmät ominaisuudet yhdistävän Sugarberry-höylän

Gillette Venuksen ja Olay-ihonhoitotuotteiden asiantuntijat jatkavat yhteistyötään ja lanseeraavat uuden 2-in-1-höylän, joka yhdistää ihonhoidon tärkeimmät elementit. Uusi Venus&Olay Sugarberry -ihokarvanajohöylä poistaa ihokarvat sekä kuorii ja kosteuttaa ihoa yhdellä vedolla.

Huhtikuussa 2014 kauppoihin tuleva Venus&Olay Sugarberry -höylä helpottaa ja nopeuttaa päivittäisiä kauneudenhoitorutiineja. Uusi ihokarvojen poistohöylä kuorii ihoa hellävaraisesti ja poistaa kuolleet ihosolut antaen samalla sileän ja karvattoman lopputuloksen. Höylän kosteuttava tyyny jättää ihon pehmeäksi, kiiltäväksi sekä miedosti tuoksuvaksi.

Ihon säännöllinen kuorinta ylläpitää ihon hyvää kuntoa. Pimeinä talvikuukausina kuorinta kuitenkin unohtuu helposti. Harva myöskään tietää, että ihokarvojen ajaminen kuorii ihoa kevyesti. Kerran viikossa tapahtuva ihokarvojen poisto Venus&Olay Sugarberry -höylällä on helppo tapa pitää huolta säärten ihon kunnosta.

Venus&Olay-höylän geelityynyjen kosteuttava pääainesosa on Kokum-hedelmän siemenistä uutettu voi. Se kuuluu samaan perheeseen usein kosmetiikassa hyödynnettyjen kaakao- ja sheavoin kanssa. Kokum-voi kosteuttaa ihoa jättäen silkkisen ja pehmeän tunteen.

Venus&Olay Sugarberry -höylän ensituoksussa on havaittavissa vihreää omenaa, mansikkaa ja appelsiinia. Sydäntuoksu muodostuu liljasta ja ruususta ja viipyessään iholla pohjatuoksu taittuu valkoiseen myskiin.

Hinta ja saatavuus:

Venus&Olay Sugarberry -pakkaus sisältää höylän yhdellä terällä sekä suihkutelineen. Pakkauksen hinta on noin 19,90 euroa. Kolme terää sisältävän vaihtoteräpaketin hinta on noin 18,20 euroa. Satin Care with a Touch of Olay -ihokarvanajogeelin 75 ml pullon hinta on noin 3,10 euroa ja 200 ml pullon noin 5,80 euroa. Venus&Olay Sugarberry -höylä on saatavilla Stockmann, Sokos ja Anttila -tavarataloista sekä useimmista päivittäistavarakaupoista huhtikuusta 2014 lähtien.

#venussugarberry

Tuotekuvat ja -näytteet:

Katri Laakso

Miltton

katri.laakso@miltton.fi

P&G Beauty P&G Beauty making beauty dreams real. P&G on johtava kansainvälinen kauneudenhoitoon erikoistunut yritys. Sillä on yli 100 tuotemerkkiä, joita myydään 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa luotettuja tuotemerkkejä vastaamaan kuluttajien tarpeisiin, mm.Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® sekä Hugo®-, Boss®- ja Lacoste®-tuoksut. Lue tuoreita uutisia ja kiinnostavaa tietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä sivustolla: http://www.fi.pg.com.