GoGreen lanseeraa valmiit raakaruokasekoitukset

GoGreenin valmiiden raakaruokasekoitusten avulla ravintorikkaat ja terveelliset välipalat syntyvät helposti ja vaivattomasti.  Uusien Go Raw -raakaruokasekoitusten sarjaan kuuluu muun muassa raakapalloja, raakapatukoita ja näkkileipää, jotka valmistuvat käden käänteessä vain lisäämällä sekoitukseen vesi.

Monet suomalaiset pitävät raakaruoan valmistamista monimutkaisena prosessina, joka vaatii suunnittelua, aikaa ja rahaa. Nopea ratkaisu iltapäivän väsymykseen on usein suklaapatukka, vaikka keho todellisuudessa vaatisi ravinteikkaampaa ja pidempikestoista energianlähdettä.

GoGreenin uuden Go Raw -tuotesarjan ansiosta terveelliset raakaruokavälipalat syntyvät käden käänteessä. Valmiit seokset ovat suunniteltu erityisesti maistumaan hyviltä, mutta myös sisältämään mahdollisimman paljon ravintoaineita.

• Go Raw Cracker Mix -sekoituksesta voi tehdä oman valinnan mukaan joko raakanäkkileipää kuumentaen taikinaa 42-asteisessa uunissa 10 tuntia tai vaihtoehtoisesti rapeaa näkkileipää paistaen 175-asteisessa uunissa 45 minuuttia. Lisää vain vesi.
  • Go Raw Bar Mix tarvitsee seurakseen vain veden, ja raakapatukkataikina syntyy kätevästi tehosekoittimessa.
  • Go Raw Ball Mix -raakapalloseos ja vesi sekoitetaan tasaiseksi taikinaksi, pyöritetään palloiksi, ja terveellinen tarjottava on valmis.
  • Go Raw Chia Seed -luomuchia-siemenet sopivat esimerkiksi smoothieen. Niistä voi myös tehdä herkullisen chiavanukkaan.
  • Go Raw Hemp Seed -luomuhampunsiemenistä ja porkkanamehusta valmistuu nopeasti proteiinipitoinen hampunsiemenmehu

Go Raw -raakaruokasekoituksissa on käytetty monipuolisesti erilaisia siemeniä, pähkinöitä ja superruokia. Niistä saa luonnollista, pitkäkestoista energiaa ja runsaasti ravintoaineita.

GoGreen Go Raw -raakaruokatuotteet ovat myynnissä marraskusta alkaen K-ruokakaupoissa (K-Citymarket, K-Supermerket) ja Stockmannilla (Cracker Mix ja Bar Mix). Ovh tuotteesta riippuen 3,95–5,89 €/kpl.

GoGreenin kuvia on ladattavissa kuvapankista: www.mediabanken.se
Käyttäjätunnus: Lantmannen
Salasana: Cerealia1

Lisää reseptejä löydät osoitteesta www.gogreen.fi