GoGreen tuo markkinoille luomuvihanneksia näppärissä kartonkipakkauksissa

– Aika heittää hyvästit tölkkimaissille

GoGreen tekee arkiruoasta entistä helpompaa ja ekologisempaa. GoGreenin luomuvihannekset on helppo valmistaa maukkaaksi, ympäristöystävälliseksi ja terveelliseksi ateriaksi, joka sopii koko perheelle. Näppärät kartonkipakkaukset tekevät tuotteista hyvän valinnan niin ympäristön kuin terveyden kannalta.

GoGreen tuo markkinoille luomuvihanneksia ympäristölle ja terveydelle ystävällisissä kartonkipakkauksissa, jotka eivät sisällä Bisfenoli A:ta*. Pakkaus on uudelleen suljettava ja sopii täydellisesti niille, jotka haluavat ekologisempaa arkiruokaa. GoGreenin luomumaissilla, luomuherneillä ja luomu tomaattimurskalla on helppo tehdä hyvää, ympäristöystävällistä ja terveellistä ruokaa koko perheelle.

– Haluamme inspiroida ja auttaa ihmisiä syömään ja ajattelemaan ekologisemmin. Uudet luomuvihanneksemme on helppo säilyttää ruokakaapissa niiden arkipäivien varalle, kun halutaan valmistaa herkullinen ja terveellinen ateria nopeasti ja vaivattomasti, kertoo Viveca Ståhlberg, GoGreenin tuotepäällikkö.

Maissia, joka maistuu
Johan Jureskog, ruotsalaisten AG- ja Rolfs Kök -ravintoloiden ravintoloitsija ja yksi Ruotsin parhaista keittiömestareista tarjoaa lämmittävän ja herkullisen maissikeiton reseptin, joka tuo juhlahetken keskelle arkea. Jureskogin maissikeitossa makea luomumaissi ja täyteläinen juusto ovat täydellisessä makujen harmoniassa – ja se valmistuu hetkessä. Resepti liitteenä.

GoGreenin luomuvihanneksia löytyy päivittäistavarakaupoista maaliskuun alusta lähtien. Valikoimassa on luomumaissia, vihreitä luomuherneitä ja luomu tomaattimurskaa. Hinta noin 1,29–1,79 euroa/kpl.

Tuotekuvia on ladattavissa GoGreenin kuvapankista: www.mediabanken.se
Käyttäjänimi: Lantmannen
Salasana: Cerealia1

Viveca Ståhlberg, Lantmännen Cerealia, viveca.stahlberg@lantmannen.com, 040 540 1266

Maria Laatio, Miltton, maria.laatio@miltton.fi, 040 770 5954

*Bisfenoli A on hormonitoimintaan mahdollisesti vaikuttava aine (nk. hormonihäirikkö), jota käytetään mm. polykarbonaatti-muovin valmistuksessa ja säilyketölkkien pinnoituksessa. Lähde: Evira.fi, ”Usein kysyttyä bisfenoli A:sta”.

Lantmännen Cerealia
GoGreen on osa Lantmännen Cerealia -konsernia, joka on Ruotsin suurimpia elintarvikeyhtiöitä. Yhtiön omistaa 35 000 ruotsalaista maanviljelijää. Lantmännen Cerealia kehittää, valmistaa ja markkinoi elintarvikkeita. Yhtiön muita tuotemerkkejä ovat mm. AXA, Kungsörnen ja START. Lue lisää osoitteesta www.lantmannen.fi