GoGreenin uudet ateriakastikkeet ovat tulvillaan maailman makuja – ilman lisättyä suolaa

GoGreenin ateriakastikkeiden avulla ruoka valmistuu viidessä minuutissa. Tuotteet ovat kasvispohjaisia ja luonnostaan maidottomia sekä laktoosittomia. Maun mukaan kastikkeeseen voi lisätä esimerkiksi broileria, lihaa tai kalaa, mutta ne maistuvat myös sellaisinaan. Makuja on kolme: Mexican Chili, Indian Masala ja Thai Curry.

Maukkaan, terveellisen ja helpon arkiruuan sanansaattaja GoGreen lanseeraa Suomen markkinoiden ensimmäiset ateriakastikkeet ilman lisättyä suolaa. Uusien, herkullisten ateriakastikkeiden reseptit ovat kotoisin eri puolilta maailmaa, ja niiden valmistuksessa on onnistuttu säilyttämään tuoreiden vihannesten ja palkokasvien luonnollinen raikkaus ja mehevä suutuntuma.

Viime vuosina suolan riskeistä on käyty vilkasta keskustelua. GoGreenin vallankumouksellisen suolattoman kasvisliemen ansiosta jokainen kotikokki saa itse päättää suolankäytöstä ja säädellä suolan määrää juuri oman mieltymyksensä mukaan.

GoGreenin tavoitteena on inspiroida suomalaisia kotitalouksia yhä terveellisempään ja vihreämpään arkiruokaan mausta tinkimättä. Se ei tarkoita, että kaiken pitäisi olla kasvisruokaa, vaan että kasvispainotteisen ruuan valmistaminen olisi mahdollisimman mutkatonta. Uusiin, eksoottisiin ateriakastikkeisiin voi siis halutessaan lisätä broileria, kalaa, lihaa, makkaraa tai kasviksia. Arjen makunautintojen loihtiminen ei koskaan aiemmin ole ollut näin vaivatonta!

GoGreenin Mexican Chili-, Indian Masala- ja Thai Curry -ateriakastikkeet (ovh 3,49­­–3,99 €) ovat myynnissä Prismoissa, S-marketeissa, K-citymarketeissa, K-supermarketeissa, Siwoissa, Valintataloissa ja Stockmanneilla. Valikoima voi vaihdella myymälöittäin.

GoGreenin kuvia on ladattavissa kuvapankista: www.mediabanken.se
Käyttäjätunnus: Lantmannen
Salasana: Cerealia1

Lisää reseptejä löydät osoitteesta www.gogreen.fi