Hammashoidon uudistaja Megaklinikka: Kuukausimaksu herättänyt laajaa kiinnostusta jopa kansainvälisesti

Kotimainen Megaklinikka lanseerasi marraskuussa kuukausimaksukonseptin, joka on ennennäkemätön jopa kansainvälisesti. Palvelu on herättänyt kuluttajien kiinnostuksen, sillä se tarjoaa täysin uudenlaisen tavan ajatella ja kuluttaa terveydenhoidon palveluita. Megaklinikka haluaa levittää ideologiansa myös ulkomaille.

Hammaslääkäriasema Megaklinikan 14,99 euron kuukausimaksulla perushammashuollon palveluja voi käyttää rajattomasti. Palvelun voi ostaa kuka tahansa hampaiden kunnosta riippumatta.

Lanseerauksen jälkeisinä päivinä kuukausimaksuasiakkaita oli kertynyt jo iso joukko. Kovassa kilpailussa pärjäävätkin yritykset, jotka tekevät kuluttajakokemuksesta mahdollisimman vaivattoman ja räätälöivät sen täsmällisesti asiakkaidensa tarpeiden mukaan.

”Megaklinikka on onnistunut kehittämään mallin, joka tekee hammaslääkärikäynnistä helppoa ja miellyttävää. Kun hampaita hoidetaan säännöllisesti, ennaltaehkäisevästi ja edullisesti, vastaanotolle menoa ei tarvitse vältellä viimeiseen saakka. Kuukausimaksun suosion taustalla on myös kasvava kiinnostus hyvinvointiin ja palveluiden käytön lisääntyminen”, sanoo Megaklinikan toimitusjohtaja Christoffer Nordström.

Megaklinikkalla on suunnitelmia laajentua ulkomaille ja haastaa alan kansainväliset yritykset uudenlaisella lähestymistavallaan. Kuukausimaksuajattelu on tullut tutuksi Spotifyn ja Netflixin kaltaisista palveluista, mutta terveydenhoitoalalla konsepti on täysin ainutlaatuinen.

”Olemme kehittäneet poikkeuksellisen innovaation, ja Helsinki on meille paras paikka hioa konsepti huippuunsa. Sen jälkeen suuntamme on vahvasti maailmalle”, Nordström kertoo.

5-vuotias alan edelläkävijä on panostanut kuluttajakokemukseen alusta saakka: Megaklinikan kehittämä ajanvaraus- ja tuotannonohjausjärjestelmä mahdollistaa sen, että potilas voi halutessaan hoitaa kaikki hammasongelmansa yhden käynnin aikana, ilman jonotusta.

Kuukausimaksusopimuksen voi tehdä täällä: www.megaklinikka.fi/tilaa

Lisätiedot medialle:

Christoffer Nordström

CEO, Megaklinikka

christoffer.nordstrom@megaklinikka.fi

+358 40 5251 231

Henri Kunnas

Miltton

henri.kunnas@miltton.fi

+358 50 350 4585

Megaklinikka on vuonna 2010 perustettu yksityinen hammaslääkäriasema, joka uskoo, että kaikilla on oikeus laadukkaaseen ja joustavaan hammashoitoon kohtuullisilla hinnoilla. Kotimaisen yrityksen kehittämä Clinic Information System, CIS, mahdollistaa lyhyet jonotusajat ja joustavan hoidon: potilas voi hoitaa kaikki hammasongelmansa yhdellä käynnillä omien aikataulujensa mukaisesti. Megaklinikka otti marraskuussa 2015 käyttöön kuukausimaksusopimuksen, jolla perushammashuollon palveluja voi käyttää rajattomasti.