Helena Christensen lanseerasi Specsaversille nimeään kantavan kehysmalliston

Huippumalli Helena Christensen lanseerasi Specsaversille tyylikkään Selected by Helena -kehysmalliston, jossa yhdistyvät hillitty eleganssi ja uusimmat kehystrendit. Christensenin mukaan mallisto tarjoaa kehyksiä kaikkiin tyyleihin ja tilanteisiin.

Selected by Helena -kehysmallisto sisältää klassisten ja virtaviivaisten kehysten lisäksi värikkäitä ja trendikkäitä katseenvangitsijoita. Valovoimaisen Christensenin tavoitteena onkin ollut valita mallistoon kehyksiä, joista kaikki voivat löytää omaan tyyliinsä ja kasvonpiirteisiinsä sopivan mallin.

- Silmälasit ovat mielenkiintoinen asuste, sillä ne vaikuttavat merkittävästi koko olemukseemme. Omaa tyyliä ja ilmettä on helppo vaihdella erilaisilla kehyksillä. Selected by Helena -mallisto tarjoaa silmälasien käyttäjille vaihtoehtoja oman persoonallisuuden korostamiseen ja uusien tyylien ennakkoluulottomaan kokeiluun, Christensen sanoo.

Helena Christensen on pitkän linjan tyyli- ja muoti-ammattilainen. Hän on yksi maailman menestyneimmistä huippumalleista ja on myös suunnitellut oman vaate-malliston. Lisäksi Christensen on muun muassa toiminut muotilehti Nylonin luovana johtajana. Viime vuosien aikana entinen malli on tullut tunnetuksi myös kameran toisella puolella valokuvaajana.

- Olen todella innoissani kehysmuodista ja yhteistyöstä Specsaversin kanssa. Tämä on minulle uusi ja kiinnostava aluevaltaus muodin saralla mallin töiden, vaatesuunnittelun ja valokuvaamisen jatkeeksi, Christensen kertoo.

Selected by Helena -mallisto sisältää yhteensä 20 kehysmallia, joiden tyylit vaihtelevat rohkean androgyynistä herkkään kristalliin ja valloittavasta värikimarasta hillittyyn metalliin. Selected by Helena -mallisto on myynnissä kaikissa Specsavers Optikko -liikkeissä kautta maan ja kehykset ovat hinnaltaan 79–99 euroa. Kaikki malliston kehykset ovat lainattavissa kuvauksiin Miltton Showroomilta.

Viestintäjohtaja Irene Hernberg, Specsavers Finland, 040 662 5866, irene.hernberg@specsavers.com
Viestintäkonsultti Maiju Meriläinen, Viestintätoimisto Miltton, 040 765 6146, maiju.merilainen@miltton.fi

Kuvapyynnöt:

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 400 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2012 1,6 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun liikeverkosto kattaa koko maan.