Helsingin liikkujat mukana GUINNESS WORLD RECORDS -ennätyksessä

Helsingissä ja eri puolilla Suomea osallistuttiin lauantaina 7. maaliskuuta klo 9.00 kansainväliseen yritykseen rikkoa GUINNESS WORLD RECORDS -liikuntaennätys. Liikunta- ja hyvinvointiyrittäjät eri puolilta maailmaa innostivat liikkujia mukaan viralliseen, kansainvälisen hyvinvointiyritys Herbalifen järjestämään ennätysyritykseen.

Ennätysjahtiin osallistuttiin Suomessakin useilla paikkakunnilla, kuten Helsingissä, Savonlinnassa, Taipalsaarella ja Tampereella. Maailmanlaajuisesti korkean intensiteetin intervallitreeniin (HIIT) osallistui yhteensä noin 100 000 henkilöä.

Herbalifen järjestämä yhteistreeni onnistui siis rikkomaan aiemman samanaikaisen liikuntasuorituksen ennätyksen, joka oli 1 045 henkilöä. Lisäksi virallisen ennätyksen rikkomiseksi kaikkien osallistujien oli rekisteröidyttävä etukäteen mukaan liikuntasuoritukseen osoitteessa www.worldrecordworkout.com sekä otettava kuva- ja videomateriaalia osallistumisestaan.

Marit Heikura Helsingistä on yksi tapahtuman järjestäjistä. Hän toimii Herbalife-jälleenmyyjänä ja auttaa ihmisiä parantamaan hyvinvointiaan hyvän ruokavalion ja liikunnan avulla. Heikura kokee, että viikonlopun liikuntaennätysyritys täydentää hänen liiketoimintaansa hyvin.

”Olen työskennellyt ihmisten parissa auttaen heitä pudottamaan painoaan ja muuttamaan mielikuvaansa ruoasta ja liikunnasta. Viikonlopun ennätysyritys oli erinomainen tilaisuus viedä toimintaa askelen eteenpäin, tuoda ihmisiä yhteen ja laittaa yritykseni sekä koko Herbalife kartalle”, Heikura kertoo.

Liikuntatreenin suunnitteli ja ohjasi entinen olympiaurheilija ja Herbalifen Fitness ja Education -alojen kansainvälinen johtaja Sam Clayton. Treenin voi katsoa tapahtuman verkkosivuilta: www.worldrecordworkout.com.

Anne Øien | Marketing Manager
Herbalife Nordic Region
+ 47 67 12 66 51
anneoie@herbalife.com