Helsinkiläisravintolat Yes Yes Yes ja Holiday puhkeavat tänään kukkaan osana Zalandon hymyilevää Activists of Optimism -kampanjaa

Tänä kesänä Zalando jakaa iloa ja positiivisuutta ympäri Eurooppaa Activists of Optimism -kampanjallaan. Suomessa Zalando kuorruttaa kukkasin yhdessä floristi Studio Viivin kanssa upeat ravintolat Yes Yes Yesin ja Holidayn. Helsinkiläisravintolat puhkeavat kukkaan tänään perjantaina. Ravintolat ovat lisäksi luoneet yhdessä Zalandon kanssa erityisannokset, joiden mukana saa upean leikkokukan ojennettavaksi rakkaalle tai ystävälle iloa tuomaan.

Berliini, kesäkuu 2021 // Vaikka korona rajoittaa vielä monin tavoin suomalaisten elämää, ovat ravintolat ja kahvilat pystyneet taas avaamaan oviaan. Pitkään jatkuneen pandemian helpottaessa Euroopan johtava muodin ja lifestylen verkkoalusta Zalando haluaakin tarjota kaupunkilaisille entistä erityisempiä, kukoistavia hetkiä arjen keskelle ystävien ja läheisten kanssa. Osana kansainvälistä Activists of Optimism -kampanjaansa Zalando kukkapommittaa Suomessa kaksi ravintolaa kymmenen päivän ajaksi tuodakseen hymyn kaupunkilaisten kasvoille. Helsingissä kukkaan puhkeavat upeat Yes Yes Yes ja Holiday.

Kuuluisa helsinkiläisfloristi Viivi Valkeeniemi eli Studio Viivi on loihtinut kauniit kukkainstallaatiot Yes Yes Yes ja Holiday -ravintoloihin yhdessä Zalandon kanssa. Ravintolat ovat valmistelleet myös omat kesäiset annokset Sweet Potato Flower High (Yes Yes Yes) ja Ready to Bloom Salad (Holiday) Zalandolle, ja ne valitessaan saa samalla 20 % alennuksen Zalandon verkkokauppaan uusia kesäasuja varten sekä kukan ojennettavaksi rakkaalle, ystävälle, tai vaikkapa tuntemattomalle kadulla.

Activists of Optimism -kampanja on kokonaisuudessaan osa Zalandon kuukauden kestävää festivaalia, jonka aikana nähdään erilaisia iloisen hauskoja tapahtumia ympäri Eurooppaa. Näiden tapahtumien tarkoituksena on luoda yhteenkuuluvuuden tunnetta ja iloa yli vuoden kestäneiden tiukkojen rajoitusten ja sulkujen jälkeen.

Festivaalin aikana esimerkiksi Italiassa voi viettää lauluhetkiä yhdessä pop-laulajan-näyttelijän Emma Marrosen kanssa. Kööpenhaminassa Tanskassa taas tanssitaan Studio 20:n mukana ja Ranskassa osallistutaan digitaaliseen tanssihaasteeseen koreografi Salifin kanssa. Tukholmassa Ruotsissa vietetään kahden päivän live-taidetapahtumaa.

Festivaali huipentuu Longest Set of Optimism -tapahtumaan, joka on 16-tuntinen DJ-setti 21. kesäkuuta. Mixmag ja Zalando tarjoavat live-suoratoiston tapahtumasta aamunkoitteesta iltaan saakka, ja keikkaa voi seurata ilmaiseksi Mixmagin YouTube-kanavalla.

Katso Zalandon Activists of Optimism -kampanjavideo TÄSTÄ.

Optimismi toiminnaksi

Italia: 6.6.

Laula Zalandon Instagram-tilillä yhdessä Emma Marronen kanssa hänen ensimmäisessä koronan jälkeisessä konsertissaan Veronassa.

Tanska: 12.6.

Laita tanssikengät jalkaan ja liity paikallisen tanssiryhmän, Studio 20, matkaan laittamaan Kööpenhaminan kadut liikkumaan!

Ruotsi: 12.-13.6

Katso kun neljä taiteilijaa - Lisa Larsson, Madelen Mӧllard, Joy M’Batha ja William Reed - luovat uniikin ja värikkään kuution keskelle Tukholman keskustaa
(Grind Hages Båtklubb)

Ranska: 16.-21.6.

Tanssi kuin kukaan ei näkisi Salifin kanssa Pariisin tanssihaasteessa Fête de la musique -tapahtumassa

(Bibliothèque de Paris)

Alankomaat: 21.6.

Heittäydy villiksi Amsterdamissa, Eindhovenissa, Delftissa ja Groningenissa ja heitä värikkäitä ’maalipommeja’ Zalando-seinille

Suomi: 11.-20.6.

Laita ihmisille hymy huulille Helsingissä ja saa yllätys, kun tilaat  Zalando-annoksen Yes Yes Yes ja Holiday -ravintoloissa

Keskeiset Euroopan kaupungit

Nauti värikkäistä seinämaalauksista, joita ilmestyy Saksaan, Itävaltaan, Ranskaan, Puolaan, Italiaan ja Espanjaan

THE LONGEST SET OF OPTIMISM: 21.6.

Juhli Zalandon ’Festival of Optimism’ -tapahtumaa auringonnoususta auringonlaskuun 16-tuntisen DJ-setin parissa live-suoratoiston kautta Youtubessa

#ActivistsofOptimism

@Zalando

Melika Sasani, Senior PR Manager, Zalando, s-posti melika.sasani@zalando.de

TIETOA ZALANDOSTA

Zalando (https://corporate.zalando.com) on Euroopan johtava muodin ja lifestyle-tuotteiden verkkokauppa ja verkkokauppa-alusta. Berliinissä vuonna 2008 perustettu Zalando tarjoaa muotia päästä varpaisiin noin 42 miljoonalle aktiiviselle asiakkaalle 20 markkina-alueella. Valikoimiimme kuuluu vaatteita, kenkiä, asusteita ja kosmetiikkaa. Merkkivalikoimaamme lukeutuvat sekä kansainvälisesti tunnetut nimet että paikalliset brändit. Zalandon verkkokauppa on kohtaamispaikka inspiraatiolle, innovaatiolle ja vuorovaikutukselle. Euroopan muodikkaimpana teknologiayhtiönä Zalando pyrkii kehittämään digitaalisia ratkaisuja tarjotakseen kokonaisvaltaisen muotielämyksen asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen sekä kaikille niille, jotka ovat muovaamassa Zalandon tarinaa. Tavoitteenamme on toimia muodin lähtöpisteenä ja kestävänä alustana, jolla on positiivinen nettovaikutus ihmisille ja maapallolle.