Herää täydelliseen soittolistaan Spotifyn ja Googlen™ Kello-sovelluksen kanssa

Tuntuvatko aamuherätykset vaikeilta? Ei syytä huoleen! Tarvitsetpa sitten torkutusta tai tärisyttävän energisen herätyksen, Spotify ja Googlen™ Kello-sovellus tarjoavat nyt täydellisen soundtrackin, jonka tahtiin päiväsi käynnistyy juuri niin kuin haluat.

Spotify ja Google ovat lyöttäytyneet yhteen auttaakseen Spotify-käyttäjiä heräämään ainutlaatuisella tavalla: Android™-puhelimen herätyskellon soittoäänen voi nyt valita Spotifyn yli 35 miljoonan kappaleen katalogista. Palvelu toimii sekä Spotifyn ilmaisella että Premium-versiolla. Omaan suosikkisoittolistaan herääminen ei ole koskaan ollut näin helppoa.

”Olemme innoissamme, kun voimme tarjota käyttäjille mahdollisuuden personoida oman herätyksen Googlen Kello-sovelluksen ja Spotifyn mahtavan musiikkikatalogin avulla,” kertoo Spotifyn kehitysjohtaja Jorge Espinel. ”Tämä ominaisuus on ollut Spotifyn käyttäjien toivelistan kärjessä jo vuosia, ja odotamme innolla, mitkä kappaleet, artistit ja soittolistat musiikin kuuntelijat valitsevat päivänsä käynnistämiseksi!”

Avaa Googlen™ Kello-sovellus ja yhdistä se Spotify-tiliisi. Seuraavat askeleet ovatkin helpot:

Aseta herätysääneksi oma soundtrack

Herätys-kohdan kautta löydät nopeasti musiikkisuosituksia ja pystyt vaivattomasti etsimään ja valikoimaan kappaleita, albumeita, artisteja tai soittolistoja Spotifysta. Sama upea kokemus on saatavilla myös ilmaisversion käyttäjille satunnaistoistotilassa.

Jatka musiikin kuuntelua koko aamun
Jotta hyvä meininki jatkuisi läpi aamun,
Kello-sovelluksen Spotify-kohdasta löydät viimeksi kuuntelemiisi kappaleisiin perustuvia, personoituja suosituksia. Lisäksi Spotify on kuratoinut aamuun sopivia soittolistoja, kuten I’m Wide Awake, It’s Morning, Have a Great Day! ja Songs to Sing in the Shower.

Herätyskellon sammutettuasi voit jatkaa musiikin kuuntelua saumattomasti ja valmistautua energiseen päivään.

Googlen Kello-sovellus tulee valmiiksi asennettuna osaan Android laitteista ja se on ladattavissa Google Play Storen kautta kaikille Android-puhelinten käyttäjile.

Integraatio on saatavilla kaikille Android-järjestelmän käyttäjille muutaman päivän kuluessa.*

Rise and shine!

*kaikissa 65 maassa, joissa Spotify on saatavilla.

Lisätietoja Spotifysta: Lisätiedot, kuvat ja yhteydenotot: press-fi@spotify.com

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 30 miljoonaa kappaletta. Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa. Spotify myös varmistaa, että artistit saavat ansaitsemansa tulon. Spotify on tällä hetkellä saatavilla 61 maassa ja palvelulla on yli 140 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 70 miljoonaa maksavaa tilaajaa. Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli 5 miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu. www.spotify.com