Hoida uupuneita talvisääriä Venus LegLuxurylla

Gillette Venus tarjoaa säärienhoitovinkkejä ja uudistaa tuotepakkauksensa

Gillette Venus esittelee yksinkertaisen, mutta hoitavan LegLuxury-ihonhoitorutiinin säärille. Venus haluaa räätälöityjen kauneusvinkkien avulla inspiroida naisia huolehtimaan sääristään ympäri vuoden – tällöin sääret pysyvät terveinä, vahvoina ja kauniina. Samalla Gillette Venus lanseeraa uudet tuotepakkaukset, joista kuluttaja löytää helpommin omalle ihotyypilleen sopivan terän.

Talvella säärien hoito unohtuu helposti. Jotta sääret voisivat olla kesällä kauneimmillaan, täytyy niistä kuitenkin pitää huolta ympäri vuoden. Yksinkertaisilla kauneusvinkeillä, kuten jalkojen voimistelulla, hieronnalla, ihonhoidolla ja karvanpoistolla, Venus LegLuxury pyrkii inspiroimaan naisia ympärivuotiseen säärien hoitoon. Iho on erityisesti kuivien ja kylmien talvikuukausien aikana yleensä herkempi kuivuudelle, kutinalle ja punoitukselle, jolloin oikeanlaisen höylän valinnalla voi olla paljon merkitystä.

Tuoreen Gillette Venuksen suorittaman kyselyn mukaan 80 % naisista ympäri maailmaa kokee säärten ihonsa herkäksi. Ihotautilääkärien mukaan tämä johtuu siitä, että karvanajon jälkeinen ihoärsytys saatetaan tulkita virheellisesti ihon herkkyydestä johtuvaksi. He uskovat, että oikeanlaisten höyläystuotteiden valitseminen voi olla ratkaiseva tekijä niiden naisten keskuudessa, jotka kokevat ihonsa ärtyvän höyläyksen jälkeen. 93 % ihotautilääkäreistä on sitä mieltä, että pelkällä terän vaihdolla voi olla suuri merkitys.

“Toisinaan naiset kokevat iho-ongelmia, jotka voitaisiin välttää vain antamalla säärille vähän ylimääräistä huolenpitoa. Moni ei osaa yhdistää iho-ongelmia höyläämiseen, eikä tiedä, että toisenlainen terä voisi soveltua omalle ihotyypille nykyistä terää paremmin.” kertoo Bailu Lu, Gillette Venuksen vahempi tutkija.

Kaikkiin tarpeisiin löytyy sopiva terä

Gillette Venuksella on kahdeksan eri ominaisuuksilla varustettua terää, jotka soveltuvat eri ihotyypeille, erilaisiin tarpeisiin ja tilanteisiin. Gillette Venus lanseeraa nyt uudet pakkaukset, jotka selkeyttävät terien eroavaisuuksia ja helpottavat kuluttajaa löytämään omiin tarpeisiinsa sopivan terän.

Venus Embrace Sensitive ­– herkälle iholle (täydellinen talvikuukausien aikana)

Venus & Olay – kosteuttavat liuskat, ei tarvetta erilliselle karvanajogeelille

Venus & Olay Sugarberry – hellästi kuoriva

Venus Embrace – erittäin tarkkaan ajoon

Venus Breeze – 2-in-1 sisäänrakennetuilla geeliliuskoilla (täydellinen matkalle mukaan!)

Venus Spa – sisäänrakennetut geeliliuskat rentouttavalla tuoksulla

Venus Divine Sensitive – sileään ja tarkkaan ajoon herkälle iholle

Venus Original – mittariliuska kuluu pois, kun on aika vaihtaa terää

Uuden pakkauksen saaneet terät ovat kaupoissa tammikuusta 2015 alkaen, ja kustantavat 9,49€ - 19,00€. LegLuxury-oppaassa on vinkkejä ja neuvoja, sekä kahdeksan yksinkertaista keinoa, joiden avulla hellit jalkojasi ympäri vuoden.

Tuotekuvat ja -näytteet: Katri Laakso/ Miltton, katri.laakso@miltton.fi, 050 363 3146

Lisätietoja: Andras Papp/Procter & Gamble, papp.a.1@pg.com, +41 79 566 4165

P&G palvelee tuotemerkeillään lähes viittä miljardia ihmistä ympäri maailmaa. Yrityksellä on yksi vahvimmista portfolioista luotettavien, laadukkaiden ja johtavien brändien osalta, kuten Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® ja Whisper®. P&G:llä on toimintaa maailmanlaajuisesti noin 70 maassa. Lue tuoreita uutisia ja kiinnostavaa tietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä sivustolla: http://www.fi.pg.com.