HP laajentaa viihdekannettaviensa valikoimaa uutta muotoilua edustavilla tuotteilla

SHANGHAI, 11. toukokuuta 2012 — HP esitteli tällä viikolla yhtiön uutta Mosaic-muotoilua edustavat HP Pavilion m6 -kannettavat, joissa on pitkälle kehitettyjä toimintoja.

HP Pavilion m6 -kannettavissa liikkuvuus, suorituskyky ja viihdeominaisuudet yhdistyvät harjatusta alumiinista valmistetun kuoren sulavalinjaiseen muotoiluun. HP:n uusien Pavilion -kannettavien muotoilu on uuden Mosaic-muotoilufilosofian mukaista, jonka lähtökohtana on kehittää edelleen MUSE (materials, usability, sensory appeal and experience) -muotoilua. Saatavana hopeanvärinsenä ja mustana.

MUSE:n rikas värimaailma, ensiluokkaiset materiaalit ja tarkoituksenmukaiset muodot sulautuvat Mosaicissa muotokieleksi, joka yhdistää kaikkia näitä kuluttajille tarkoitettuja kannettavia tietokoneita. Jokainen HP-tuotesarja on kuin mosaiikkimainen taideteos, ja yhdessä ne muodostavat HP:n näyttävän tuotevalikoiman.

”Uusien HP Pavilion -kannettavien tarkat linjat ja suippenevat profiilit tekevät laitteiden muotoilusta dynaamisen energistä”, HP Personal Systems Groupin Designin varatoimitusjohtaja Stacy Wolff sanoo. ”Näissä kannettavissa käytetään ensiluokkaisia materiaaleja, jotka miellyttävät silmää ja ovat mukavia käsitellä.”

HP Pavilion m6 – mitoitettu liikkuvaan elämään
HP Pavilion m6:n suuri näyttö ja erittäin ohut muotoilu houkuttelevat pitämään sitä aina mukana. 15,6” LED-taustavalaistu BrightView HD-näyttö(1) sekä Beats Audio™:n, kaksoiskaiuttimien ja subwooferin laadukas äänentoisto tuovat elokuviin ja peleihin eloa.

Harjatusta alumiinista valmistetun HP Pavilion m6:n akun lataus riittää jopa kahdeksaksi tunniksi(2). Malliston kannettavissa käytetään uusimpia Intel- ja AMD-suorittimia, ja niihin voi hankkia lisävarusteena taustavalaistun näppäimistön. Erillinen grafiikka huolehtii vaativimmista toiminnoista ilman keskeytyksiä.

HP Pavilion m6 on täynnä HP:n innovaatioita. HP CoolSense -teknologia säätää suorituskyvyn ja sisäisen tuulettimen asetuksia automaattisesti, minkä ansiosta laite pysyy viileänä. HP ProtectSmart lukitsee kovalevyn valokuvien, musiikkitiedostojen ja muistien suojelemiseksi, jos laite putoaa vahingossa. Lisävarusteena saatava HP SimplePass muistaa salasanat ja mahdollistaa helpon pääsyn verkkotileihin sormenpäällä pyyhkäisemällä, ja HP TrueVision HD Webcam tuottaa kirkasta ja selkeää HD(1) -tasoista kuvaa.

Hinnat ja saatavuus (3)
HP Pavilion m6 on saatavilla kesäkuun lopusta, ja lähtöhinta on 699 €.

HP
HP luo teknologiaa, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia ihmisille, yrityksille, julkiselle hallinnolle ja yhteiskunnalle. Maailman suurimpana teknologiayrityksenä HP tarjoaa kokonaisuuden, joka kattaa tulostuksen, henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn, ohjelmistot, palvelut ja it-infrastruktuurin asiakkaidensa palvelemiseksi. Lisätietoja HP:sta (NYSE: HPQ) osoitteessa http://www.hp.com.

(1) HD-tasoinen kuva edellyttää HD-sisältöä.
(2) Akun kesto vaihtelee mallista, kokoonpanosta, sovelluksista, ominaisuuksista, käytöstä, langattomista toiminnoista ja energianhallinnan asetuksista riippuen. Akun maksimaalinen latauskapasiteetti vähenee käyttöajan myötä. Lisätietoja: MobileMark07 battery benchmark
(3) Arvioidut vähittäismyyntihinnat. Tosiasialliset hinnat voivat vaihdella.

Toimituksen yhteystiedot

Liisa Strandvall,