HP:ltä joulun parhaat lahjavinkit tyylikästä ja tehokasta teknologiaa arvostaville

Helsinki, 22.12.2010 – HP tarjoaa jouluksi tietokoneita, tulostimia ja verkkoratkaisuja erilaisiin tarpeisiin. Toivelahjoja löytyy kaikille aina matkailijoista musiikki- ja elokuvafaneihin.

Oletpa ostamassa lahjaa perheenjäsenelle, ystävälle tai työkaverille, HP:n valikoimasta löytyy jokaiselle sopiva vaihtoehto täynnä huipputeknologiaa. Ominaisuuksiin kuuluvat pilvitulostus, kosketuskäyttöisyys, 3D-teknologia sekä korkealuokkainen äänentoisto.

HP:n verkosta löytyvä joululahjaopas auttaa lahjan valinnassa. Oppaassa on kolme eri kategoriaa, joista löytyy lahjoja eri tarpeisiin ja budjetteihin: pikkulahjat, kaikille sopivat lahjat ja huippulahjat.

Ensiluokkaista teknologiaa viihteestä ja multimediasta nauttiville

HP:n tietokoneiden ja tulostinten uusimmat teknologiaratkaisut tarjoavat intuitiivisen käyttökokemuksen, jonka voi nähdä, kuulla ja tuntea.

• HP TouchSmart -tietokoneiden viimeisimmän HP TouchSmart -ohjelmiston käyttökokemus on persoonallinen ja intuitiivinen. TouchSmart-laitteiden mukana tulevat kosketusteknologiaa hyödyntävät Twitter- ja Facebook-sovellukset, sekä valinnaisena ominaisuutena Beats Audio -ohjelmisto. Uudesta HP TouchSmart App Center -sovelluskaupasta voi ladata lukemattomia sovelluksia ja maksuttomia kosketusteknologiaa hyödyntäviä pelejä, kuten reaaliaikaisen strategiapelin R.U.S.E.:n. Lisäksi HP:n LinkUp-teknologian avulla TouchSmartilla pääsee käsiksi kannettavalle tietokoneelle tallennettuihin sisältöihin ja ohjelmistoihin täysin ilman johtoliitäntöjä. Hinta alkaen 999 euroa.
  • HP Photosmart Premium e-All-in-One -monitoimitulostin hyödyntää HP:n ePrint-teknologiaa, jonka avulla laitteeseen voi tulostaa sisältöjä mistä tahansa kannettavasta laitteesta mistä päin maailmaa tahansa(2). Kookkaalla, teknologisesti kehittyneellä 10,9 cm HP Touchsmart -kosketusnäytöllä voi ohjata laitteen lukuisia interaktiivisia tulostussovelluksia. Niiden avulla käyttäjä voi myös ilman tietokonetta(2) tulostaa suosikkiverkkosisältöjään, kuten karttoja, valokuvia, sudokuja, väritystehtäviä, kalentereita, uutisia ja paljon muuta. Vaikuttavalla kosketusnäyttöteknologialla voi myös skannata, kopioida, arkistoida ja muokata ominaisuuksia. Valokuvien tulostaminen onnistuu automaattisesti kytkeytyvältä 13x18 senttimetrin suuruiselta valokuva-alustalta. HP Photosmart Premium e-All-in-One -laitteissa on myös automaattinen kaksipuolinen tulostus.
  • Tehokas HP ENVY 17 3D -kannettava takaa unohtumattoman viihde-elämyksen. Sen ominaisuuksiin kuuluvat edistynyt 3D(1)-teknologia, 43,94 cm diagonaalinen HP 3D Ultra BrightView -näyttö, HP 3D Active Shutter -lasit, Beats Audio™ -ohjelmisto sekä HP Triple Bass Reflex -bassokaiutin. Laite tulee Suomessa myyntiin keväällä 2011.

Tyylikkäitä ja helppokäyttöisiä monitoimilaitteita

Helpottaakseen jokapäiväistä elämää HP on tuonut markkinoille all-in-one-tietokoneita ja monitoimitulostimia, jotka ovat helppokäyttöisiä, mutta tehokkaita. Laitteiden käyttöönotto on vaivatonta ja niiden monet ominaisuudet auttavat pienentämään käytön ympäristövaikutuksia.

Integroitu pöytäkone HP All-in-One200 on muotoilultaan sulava, mutta kätkee sisäänsä perinteisen pöytäkonepaketin suorituskyvyn. HP All-in-One200 on saanut ENERGY STAR® -merkinnän ja se täyttää myös EPEAT®-standardin (Electronic Products Environmental Assessment Tool) hopeatason vaatimukset. Sen WLED-valaistu näyttö ei sisällä lainkaan elohopeaa ja käyttää vähemmän energiaa kuin aiempien sukupolvien näytöt. Näytön kiinteät komponentit ovat iskunkestäviä. Hinta alkaen 899 euroa.

• HP Officejet Pro 8500A -monitoimitulostimella näyttävät markkinointimateriaalit ja muut dokumentit tulostuvat puolta pienemmillä energiakuluilla ja kustannuksilla verrattuna lasertulostimiin(4). Lisäksi laitteen pakkausmateriaaleista ja tarvikkeista syntyy 80 % vähemmän jätettä. Tulostimen yrityssovellukset yhdessä HP:n ePrint-teknologian kanssa tuovat nopeutta, laatua ja kustannustehokkuutta jokaiseen kotitoimistoon. Hinta alkaen 299 euroa.
  • HP Deskjet 3050 All-in-One -monitoimitulostimen suunnittelussa on otettu ympäristö huomioon ja se on valmistettu 35-prosenttisesti kierrätetystä muovista. Lisäksi laitteessa käytettävien alkuperäisten HP-mustekasettien sisällöstä 70 % on kierrätetty. ENERGY STAR -merkinnän saanut tulostin käynnistyy ja sammuu erittäin nopeasti. HP Deskjet 3050 All-in-One toimitetaan uudelleenkäytettävässä kantokassissa energian, ajan ja resurssien säästön maksimoimiseksi. Hinta alkaen 79 euroa.
  • Parhaan mahdollisen tulostusjäljen varmistamiseksi HP tarjoaa asiakkailleen useita alkuperäisiä HP-musteita ja -papereita, jotka on erityisesti suunniteltu toimimaan yhdessä HP:n tulostinten kanssa(5).

Ohuita ja kevyitä kannettavia liikkuvalle käyttäjälle

Kannettavia käytetään liikkeellä. HP tarjoaa edulliseen hintaan ultrakannettavia tyyliä ja tehoa vaativalle.

• Liikkuvaan elämäntyyliin sopivan ohuen ja kevyen HP Pavilion dm4 -kannettavan sileä metallinen pinta ja upeat etsatut kuvioinnit tekevät siitä tyylikkään kumppanin päivittäiseen käyttöön. Pavilion dm4, dv3, dv6 ja dv7 -kannettavat sisältävät myös sormenjälkilukijan ja HP SimplePass -ohjelmiston, jotka parantavat salasanajärjestelmien turvallisuutta.
  • Linjakkaasti muotoiltu HP Mini 210 on saatavilla useassa värissä. Mini 210 on ihanteellinen kumppani, jota voi pitkän akunkeston ansiosta käyttää vaikka koko päivän. HP Mini -kannettaviin on saatavilla HD-videon toisto(3,6) sekä erilaisia lisävarusteita, kuten kestävä neopreenisuojus ja hiiriä. HP Mini 210 -kannettavan hinta alkaen 349 euroa.

Tukipalvelut

HP:n tuotteiden tukena toimii HP Total Care, yhtiön palkittu tuki- sekä muiden palvelujen ja ratkaisujen toimittaja. HP Total Care -tuen piiriin kuuluvat sekä takuun alaiset tuotteet että tuotteet, joiden takuuaika on jo umpeutunut. HP:n verkkotukeen kuuluvat HP Asiakaspalvelu, HP Tuki ja ajurit sekä maksuttomat verkkokurssit ja videotuki.

HP
HP toimittaa teknologiaratkaisuja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille ympäri maailman. Yhtiön tarjonta kattaa it-infrastruktuurin ja henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn järjestelmät, erilaiset päätelaitteet, maailmanlaajuiset palvelut sekä kuvankäsittelyn ja tulostuksen ratkaisut. Lisätietoja HP:sta (NYSE, Nasdaq: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.fi ja www.hp.com.

(1) 3D-materiaalin katselemiseen tarvitaan 3D-lasit ja 3D-sisältöä.
(2) Vaatii internet-yhteyden tulostimeen. Toimii millä tahansa laitteella, jossa on internet-ja sähköpostivalmiudet. Tulostusajat saattavat vaihdella. Lisätietoja osoitteessa
www.hp.com/go/ePrintCenter
(3) HD-kuvan katseleminen vaatii HD-materiaalia.
(4) Vertailussa suurin osa värilasermonitoimitulostimista, jotka maksoivat alle 400 € (ilman ALV:a) maaliskuussa 2010. Laskelmissa verrattiin tarvikkeiden ja pakkausmateriaalien painoa ennalta määritellylle tulostettujen sivujen määrälle.
(5) Lisätietoa kullekin tuotteelle sopivista HP:n alkuperäistarvikkeista osoitteessa
(6) Myydään erikseen tai valinnaisena ominaisuutena.

Tommi Leppänen, HP
tommi.leppanen@hp.com