HP QuickPage uudistaa HP:n tulostuksen hallintapalvelut

Yksi sopimus kattaa kaikki pk-yritysten tulostusympäristöjen tarpeet aina värikaseteista huoltopalveluihin

HELSINKI, 22.3.2011 – HP julkisti tänään uuden mullistavan HP QuickPage™ -palvelun, joka auttaa pk-yrityksiä optimoimaan tulostusympäristönsä. HP QuickPage™ on osa HP:n kanavakumppaneiden tarjoamia tulostuksen hallintapalveluita, ja tarjoaa yrityksille kattavan palveluratkaisun, jonka kustannukset ovat tarkkaan ennakoitavissa. HP QuickPage™ -palvelulla yritykset voivat pitää tulostintensa käyttöasteen korkeana kuormittamatta omaa IT-henkilöstöään.

“Pienemmänkin yrityksen tulostusympäristön hallinnointi ja laitteiston ylläpito voivat vaatia yllättävän paljon aikaa ja resursseja”, HP Suomen Kuvankäsittely- ja tulostusyksikön johtaja Ari-Matti Purhonen kertoo. “HP QuickPage™ auttaa ennakoimaan ja hallinnoimaan kuluja sekä tehostamaan tulostustoimintoja ja ajankäyttöä. Kun tulostimet pidetään jatkuvasti toimintakunnossa, vältytään tarpeettomilta työnteon keskeytyksiltä, jolloin henkilöstön on helpompi pitää tuottavuutta yllä. Pk-yritykset voivat suunnata HP QuickPage™ -palveluratkaisun säästämät resurssit liiketoimintansa ja kilpailukykynsä parantamiseen.”

HP QuickPage™ – yhdellä sopimuksella kaikki tulostuksen hallintapalvelut

HP QuickPage™ vastaa kaikkiin pk-yritysten tulostuksen hallintapalvelujen tarpeisiin. Yksi ainoa sopimus kattaa niin laitteiston, asennuksen, tarvikkeet, hallinnointipalvelut kuin teknisen tuen. Yritykset säästävät huimasti aikaa, rahaa ja muita resursseja – ja voivat keskittyä liiketoimintansa kasvattamiseen. Palveluun kuuluu kullekin yritykselle erikseen räätälöitävä verkkopalvelu, josta voi seurata tulostinten ja tarvikkeiden tilaa ja käyttöastetta sekä tilata uusia tarvikkeita tarpeen mukaan. Kun HP huolehtii koko tulostusympäristöstä, voidaan yrityksen omat IT-resurssit entistä paremmin kohdistaa liikevaihdon kasvattamiseen.

HP QuickPage™ -palvelun mukanaan tuomia hyötyjä:

• Pääomakulut pienenevät, kun tulostusympäristön hallinta optimoidaan, ja varat voi sijoittaa liikevaihtoa kasvattavaan yritystoimintaan. Palveluratkaisu ei sido yrityksen varoja, kun tarvikkeita ei tarvitse tilata varastoon, vaan ne toimitetaan HP:lta juuri silloin, kun niitä tarvitaan.
  • Tulostusympäristön laitteiston, tarvikkeiden ja huoltopalveluiden kustannukset ovat kiinteän laskutuksen ansiosta ennakoitavissa.
  • Tarviketilauksia on helppo hallita tiuhaan päivittyvien tulostimen käyttötietojen avulla. Laskutus hoituu kätevästi kuukausimaksulla.
  • IT-henkilöstön työtaakka kevenee, kun heidän ei tarvitse huolehtia tulostinten huollosta tai ylläpitotehtävistä, kuten tarvikkeiden tilaamisesta. Näin heillä on aikaa keskittyä yrityksen liiketoiminnan kannalta olennaisiin tehtäviin.
  • Työntekijöiden tuottavuus kasvaa, kun tulostimet ovat aina toimintavalmiina. Tulostaminen onnistuu nopeasti ja tehokkaasti, eikä työnteko keskeydy turhaan.
  • HP:n laadukkaat tarvikkeet, värikasetit ja varaosat toimitetaan yrityksille ajoissa, jolloin laitteiston käyttöaste pysyy jatkuvasti korkeana, eikä tarvikkeita tarvitse odotella tai varastoida.
  •  Tarvikkeiden ja huoltopalveluiden tilaus sekä asiakkuuden hallinta hoituvat helposti kullekin yritykselle erikseen räätälöitävässä verkkopalvelussa, jonka avulla yritys voi aktiivisesti seurata tulostinlaitteistonsa käyttöastetta. Kerättyjä tietoja vertailemalla yrityksessä voidaan tunnistaa juuri heidän tarpeisiinsa parhaiten soveltuvat laiteratkaisut. Palvelun kautta voi lisäksi kommunikoida HP:n kanssa suoraan verkossa, ja tehdä tarvittaessa muutoksia palvelusopimukseen.

Lisätietoja löytyy suomenkielisiltä HP QuickPage™ -sivuilta, www.quickpage.fi.

HP
HP toimittaa teknologiaratkaisuja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille ympäri maailman. Yhtiön tarjonta kattaa IT-infrastruktuurin ja henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn järjestelmät, erilaiset päätelaitteet, maailmanlaajuiset palvelut sekä kuvankäsittelyn ja tulostuksen ratkaisut. Lisätietoja HP:sta (NYSE, Nasdaq: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.fi ja www.hp.com.

Ari-Matti Purhonen
ari-matti.purhonen@hp.com