HP uudistaa TouchSmart PC:n käyttökokemuksen

Uuden HP TouchSmart610 PC:n kallistuva näyttö tekee tyylikkään ja tehokkaan laitteen käytöstä entistä helppokäyttöisempää

HELSINKI, 22.2.2011 – HP julkisti tänään ensimmäisen kosketusnäytöllisen pöytäkoneen, jonka näyttö kallistuu taaksepäin aina 60 asteen kulmaan tehden käyttäjäkokemuksesta entistä miellyttävämmän. Uusi sulavasti muotoiltu HP TouchSmart610 kallistuu pystyasennosta lähes litteäksi lisäten etenkin pitkäaikaisen käytön mukavuutta.

“Tietokoneiden kosketusteknologian johtava kehittäjä HP on kehittänyt uudesta, TouchSmart PC:n sukupolvesta entistä intuitiivisemman, kekseliäämmän ja hauskemman käyttää”, kertoo James Mouton, HP:n Personal Systems Groupin Desktop Organization -yksikön senior vice president.

Ergonominen muotoilu antaa mahdollisuuden tehdä ja jakaa enemmän

Aina taideprojekteista pelaamiseen, uusi HP TouchSmart -pöytäkone tarjoaa kuluttajille paremman säädeltävyyden, ensiluokkaisen katselukokemuksen sekä intuitiivisen monikosketusteknologian, joka reagoi tarkasti jokaiseen kosketukseen.

Uusi TouchSmart610 on varustettu 23 tuuman teräväpiirtonäytöllä (HD)(1). Laite kallistuu taaksepäin jopa 60 asteen kulmaan ja eteenpäin viiden asteen kulmaan saakka. Laajakulmainen, LED-taustavalaistu LCD-näyttö takaa optimaaliset katselukulmat myös kallistettuna.

TouchSmart610 vaatii toimiakseen vain yhden johdon ja on näin ollen erittäin helppo ottaa käyttöön. Ohut all-in-one-tietokone istuu vaivatta tilaan kuin tilaan, sillä näytön säätimet on sijoitettu kätevästi näytön kummallekin sivulle, jolloin laitteen ulkoasu pysyy siistinä ja pelkistettynä.

Intuitiivinen ohjelmisto ja Beats Audio -äänentoisto luovat täydellisen viihdemaailman

Hienostuneen muotoilun ja viimeisimmän HP TouchSmart -ohjelmiston ansiosta TouchSmart610 helpottaa entisestään netin selailua, valokuvien muokkaamista sekä yhteydenpitoa sosiaalisen median kautta(2).

HP:n ainutlaatuisten RecipeBox- ja webbikamerasovellusten lisäksi Hulu, Netflix, Rhapsody® ja Twitter tarjoavat laitteeseen omat kosketuspohjaiset sovelluksensa. Sovellusvalikoimaa voi täydentää TouchSmart Apps Center -sovelluskaupan(2) valikoimista. HP:n TouchSmart610-pöytäkoneessa on mukana myös HP:n ja Beats by Dr. Dre™:n yhdessä kehittämä ainutlaatuisen korkeatasoinen Beats Audio™ -äänentoistojärjestelmä, jonka tavoitteena on luoda mahdollisimman tarkasti artistin tavoittelema äänimaailma.

HP:n TouchSmart610-pöytäkoneeseen sisältyy myös uusi HP LinkUp -sovellus, jonka avulla laitteeseen voi kytkeä kannettavan tietokoneen langattomasti omaa kotiverkkoa käyttäen(3). Erilaisten sovellusten, sisältöjen ja tiedostojen katseleminen ja muokkaaminen on huomattavasti mukavampaa ja tehokkaampaa TouchSmartin suurella teräväpiirtonäytöllä(1). Muutokset tallentuvat suoraan kannettavalle, joten tiedostojen siirtämisestä ei tarvitse huolehtia.

Intohimoiselle pelaajalle on tarjolla myös TouchSmart610-erikoismalli, johon sisältyy Ubisoft®:in noin neljänkymmenen euron arvoinen reaaliaikainen strategiapeli R.U.S.E.™.

Hinta ja saatavuus(4)

HP TouchSmart610 PC :n verollinen suositushinta 1499 euroa. Saatavana maaliskuussa 2011.

Lisätietoja osoitteessa www.hp.com/personal.

Tukipalvelut

HP:n tuotteiden tukena toimii HP Total Care, yhtiön palkittu tuki- sekä muiden palvelujen ja ratkaisujen toimittaja. HP Total Care -tuen piiriin kuuluvat sekä takuunalaiset tuotteet että tuotteet, joiden takuuaika on jo umpeutunut. HP Total Care -palvelun puhelinneuvonta toimii ympäri vuorokauden, ja verkosta tukea löytyy HP:n kuluttajatuen keskustelufoorumilta, jonka sisältöjä voi selata myös kannettavalla laitteella. Kysymysten ja kommenttien lähettäminen onnistuu mobiililaitteilla ilman erillisiä latauksia.

HP:n pöytäkoneisiin sisäänrakennettu tukiohjelmisto HP Support Assistant auttaa ylläpitämään tietokoneen suorituskykyä ja ratkaisemaan ongelmat automaattisilla päivityksillä. Ohjelmistoon kuuluu myös vianmääritys sekä ohjattu tuki.

HP
HP toimittaa teknologiaratkaisuja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille ympäri maailman. Yhtiön tarjonta kattaa it-infrastruktuurin ja henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn järjestelmät, erilaiset päätelaitteet, maailmanlaajuiset palvelut sekä kuvankäsittelyn ja tulostuksen ratkaisut. Lisätietoja HP:sta (NYSE, Nasdaq: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.fi ja www.hp.com.

(1) HD-kuvan katseleminen edellyttää HD-materiaalia.
(2) Vaatii internet-yhteyden. Palvelu myydään erikseen.
(3) Vaatii erikseen myytävän langattoman tukiaseman ja internet-yhteyden.
(4) Arvioidut myyntihinnat. Todelliset hinnat saattavat vaihdella.

Liisa Strandvall,
puh. 040 548 3633,