HSL ja Eckerö Line sopivat lippuyhteistyöstä – Laadukasta asiakaspalvelua kehitetään

Eckerö Line aloittaa myymään HSL:n kerta- ja vuorokausilippuja laivallaan m/s Finlandialla Helsinki–Tallinna–Helsinki-reitillä tällä viikolla. Yhteistyöllä sujuvoitetaan matkustajien kulkemista HSL:n liikennevälineillä Länsisatamasta kaupunkiin ja takaisin, kun joukkoliikenteen lippu on valmiiksi ostettuna.

Kyseessä ovat ennakkoon ostettavat HSL:n matkaliput, jotka aktivoidaan näyttämällä lippua HSL:n liikennevälineen lukijalaitteella. Laivalla on myynnissä HSL:n aikuisten ja lasten kaupungin sisäisiä lippuja.

Kertalippujen lisäksi matkustajat voivat käyttää kaikissa HSL:n liikennevälineissä matkakorttia ja mobiililippua tai ostaa lipun pysäkin automaatista tai raitiovaunun kuljettajalta.

Raitiovaunu 7 ja 6T kulkevat Länsisataman ja Helsingin päärautatieaseman välillä.

Lippuja on myynnissä Eckerö Linen laivan, m/s Finlandian, infossa kannella 6.

Mari Flink, osastonjohtaja, HSL
mari.flink@hsl.fi

Taru Keronen, Toimitusjohtaja, Eckerö Line Oy Ab
puh. 050 66 209