Huippusuosittu Magnum Helsinki avaa ovensa koko kesäksi

Nautiskelijat hurmannut unelmien pop up -jäätelöbaari Magnum Helsinki avaa ovensa jälleen 22.5.2015, jolloin Vanha Ylioppilastalo pukeutuu leikkisään pinkkiin ja ylelliseen mustaan. Kesän aikana jokaisella vierailijalla on mahdollisuus luoda oma yksilöllinen Magnum-makunautintonsa tai kokeilla Pipsa Hurmerinnan ja Kristian Vuojärven suunnittelemia Magnum-makuyhdistelmiä, joiden tuotto tullaan lahjoittamaan hyväntekeväisyyteen.

Maailman metropolien tuulia pohjoiseen tuova Magnum Helsinki ilahduttaa myös tänä kesänä Vanhalla Ylioppilastalolla. Suuren suosion johdosta Magnum Helsingin aukioloa on tänä vuonna pidennetty elokuun alkuun, jotta jokaisella jäätelön ystävällä olisi mahdollisuus päästä toteuttamaan oma ylellinen jäätelönautintonsa. Lisämaustetta Helsingin Vanhalle tuovat julkkiskokki Pipsa Hurmerinta ja Suomen kokkimaajoukkueen kapteeni Kristian Vuojärvi. He ovat luoneet omat Magnum-makuyhdistelmänsä, jotka ovat myynnissä Magnum Helsingissä kesän aikana kokkien nimikkoviikolla. Kokit valitsevat itselleen tärkeän hyväntekeväisyyskohteen, johon heidän luomuksistaan saadut tuotot lahjoitetaan.

Meissä kaikissa on kaksi eri puolta: leikkisä ja flirttaileva, sekä tumma ja salaperäinen. Tämän vuoden Magnum-uutuudet, personallisuuden molempiin puoliin vetoavat, pirteä Pink Raspberry ja elegantti Black Espresso tulevat näkymään myös Vanhalla sisustuksessa ja erilaisina makuvaihtoehtoina.

Aiempien vuosien tapaan jokainen vierailija voi toteuttaa oman jäätelöfantasiansa räätälöimällä itselle sopivimman jäätelöelämyksen. Täyteläisen, Rainforest Alliance -sertifioituun suklaiseen kuorrutteeseen kastetun Magnum-vaniljajäätelön päälle on valittavissa korkealaatuisia ja hienostuneita lisukkeita. Makunautintoa voi täydentää esimerkiksi Atlantin merisuolalla, tortillalastuilla tai vaikkapa kuivatuilla karpaloilla.

Magnum X Teemu Muurimäki

Magnum tekee tänä vuonna yhteistyötä suomalaisen muotisuunnittelija Teemu Muurimäen kanssa. Muurimäki on suunnittelut uniikkeja iltapukuja, jotka ovat saaneet inspiraationsa Magnum Pink & Black -uutuusjäätelöistä. Ensimmäinen Muurimäen luomuksista on nähtävillä kesän ajan Magnum Helsingissä. Kesän päätteeksi iltapuku lahjoitetaan yhdelle onnekkaalle Magnum Helsingissä kilpailuun osallistuneelle henkilölle. Kaikki Muurimäen luomukset tulevat olemaan esillä syksyn muotitapahtumissa.

Magnum Helsinki on avoinna toukokuun 22. päivästä aina elokuun 1. päivään saakka, ma–to klo 11–22 ja pe–la klo 11–21. Sunnuntaisin suljettu.

Lotta Eerola
Markkinointipäällikkö
lotta.eerola@unilever.com

Iida Valin
Viestintäkonsultti, PR / Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

Tuotekuvat medialle:
www.opv-media.com
Käyttäjätunnus: Unilever
Salasana: SFPictures

Magnum tekee hyvää

Magnumin raaka-aineet valitaan huolellisesti suosien luonnonmukaista sekä ekologista tuotantotapaa. Magnum-jäätelöiden herkullinen suklaakuorrute syntyy vastuullisesti: kaikki suklaan valmistuksessa käytetyt kaakaopavut ovat peräisin Rainforest Alliance™-sertifioiduilta maatiloilta, mikä takaa kestävän kehityksen periaatteiden toteutumisen tuotannossa.

#Magnumhelsinki

www.magnumfinland.fi