Huippusuosittu naisten muotiketju Bik Bok avasi nettikaupan Suomeen!

Nuorten naisten muotiketju Bik Bok on avannut nettikauppansa Suomeen.

Suomen ensimmäinen Bik Bok -liike avattiin marraskuussa 2012. Bik Bokin trendikäs ilme, muotiin intohimoisesti suhtautuva henkilökunta sekä asiakkaita että henkilöstöä aktivoivat tempaukset ovat tehneet Bik Bokista menestysketjun. Bik Bokilla on Suomessa tällä hetkellä yhteensä 15 liikettä.

”Haluamme, että Bik Bokin tuotteet ovat kaikkialla Suomessa saatavilla ja nettikaupan lanseerauksen myötä tämä on nyt mahdollista. Laajennamme liiketoimintaamme ja avaamme vielä ainakin neljä Bik Bok -liikettä Suomeen tänä vuonna. Tähtäimessämme on avata noin 25-30 liikettä Suomeen mahdollisimman pian. Nettikauppa on tärkeä osa laajenemisstrategiaamme Suomessa.” Bik Bokin maajohtaja Mia Karras kertoo.

Bik Bokin kohderyhmänä ovat muodista ja uusimmista trendeistä kiinnostuneet nuoret naiset, jotka haluavat löytää tuotevalikoimasta aina jotain uutta ja innostavaa.

Nettikaupassa on myynnissä koko Bik Bokin tuotevalikoima, myös erikoismallistot ovat saatavilla.

Bik Bokin valikoima päivittyy joka viikko uutuustuotteilla, joten tuotetarjonta on aina ajankohtainen. Bik Bokin laaja valikoima koostuu kauden uusimmista trendeistä sekä edullisista ja monikäyttöisistä perusvaatteista. Monipuolinen ja korkealaatuinen Never Denim farkkumallisto täydentää Bik Bokin valikoimaa. Lisäksi Bik Bokin nettikaupasta löytyy ajankohtainen valikoima muodikkaita asusteita, kuten koruja ja kenkiä.

www.bikbok.com

Mia Karras
Country Manager
mia.karras@bikbok.com
Kansakoulukatu 1 b
00100 Helsinki

Bik Bok on yksi Pohjoismaiden johtavista nuorten naisten muotiketjuista, jolla on yli 190 liikettä neljässä eri maassa. Bik Bokin valikoima on aina trendikäs: liikkeisiin tulee uutuuksia viikoittain, jotta muoti- ja trenditietoiset asiakkaamme löytävät suosikkinsa. Tiimiimme kuuluu yli 1400 innostunutta työntekijää, jotka ovat päivittäin avainasemassa menestyksessämme. Bik Bokin liikevaihto oli vuonna 2013 yli 140 miljoonaa euroa. Bik Bok on osa Varner Group -tekstiilikonsernia, johon kuuluu 12 eri vaatetusalan ketjua, yhteensä yli 1300 liikettä ja 9000 työntekijää yhdeksässä eri maassa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Billingstadissa, Oslon pohjoispuolella. Lisätietoa osoitteessa www.bikbok.com.