Huutokauppa kehitysmaiden lasten hyväksi

Kehitysmaiden lapsia auttavaan Nenäpäivä-kampanjaan voi osallistua myös huutokaupassa. Yhteistyössä Huuto.netin kanssa toteutettu Nenäpäivä-huutokauppa on täynnä uniikkeja tuotteita Nenäpäivän tukijoilta, artisteilta ja julkisuudesta tutuilta henkilöiltä. Nenäpäivä-huutokauppa on avoinna 17.11. asti ja uusia tuotteita tulee huudettavaksi jatkuvasti. Nenäpäivä-huutokaupan tuotto lahjoitetaan vuoden 2014 Nenäpäivä-keräykseen kehitysmaiden lasten hyväksi.

Uniikit Tartu Mikkiin -artistityynyt

Vuoden 2015 alussa päättyvä Ylen legendaarinen Tartu Mikkiin -ohjelma lahjoitti Nenäpäivä-huutokauppaan 80 uniikkia tyynyä ohjelmassa esiintyneiden artistivieraiden kuvilla ja nimikirjoituksilla varustettuna. Huudettavana on mm. Robinin, Krista Siegfridsin, Diandran, Jannan, Arja Korisevan, Charles Plogmanin, Olli Lindholmin, Pate Mustajärven, tangokuninkaallisten, Salatut elämät -tähtien sekä useiden Idols-kilpailijoiden nimikkotyynyt. Tyynyt Nenäpäivä-huutokaupassa.

Kari Tapion ja Krista Siegfridsin kengät

Suomalaisten rakastamalle iskelmälaulajalle Kari Tapiolle kengät olivat tärkeä osa pukeutumista. Nenäpäivä-huutokaupassa on huudettavana neljä paria Tapion rakkaimpia kenkiä (kenkäpari1, kenkäpari2, kenkäpari3, kenkäpari4). Myös laulaja Krista Siegfrids lahjoitti huutokauppaan upeat, niiteillä koristellut esiintymiskenkänsä. Kristan kengät.

Ainutlaatuisia tuotteita Robinilta

Nenäpäivän huutokaupasta löytyy useita tuotteita myös suositulta poplaulaja Robinilta. Robin on lahjoittanut huutokauppaan mm. laskettelukypäränsä. Lisäksi hän signeerasi huudettavana olevat viisi uniikkia Nenäpäivä-essua (essu1, essu2, essu3, essu4, essu5), joihin on painettu vaatesuunnittelija Mert Otsamon hieno vuoden 2014 Nenäpäivä-kuosi. Huutokaupassa tarjolla on myös Robinin Posse-ohjelman skootteristuntissa käyttämä asu.

Elämysmatka Fazerin suklaatehtaalle

Nenäpäivä-huutokaupassa on huudettavana myös ainutlaatuisia elämyspaketteja. Yksi niistä on suklaatehdasvierailu neljälle hengelle. Vierailun aikana pääsee suklaamestarin johdolla kokeilemaan, miten suklaa muotoutuu ja miten sitä maustetaan. Lisäksi Karl Fazer Caféssa Kluuvikadulla maistellaan yhdessä erilaisia suklaalaatuja ja pohditaan, mikä suklaiden makupariksi parhaiten soveltuisi. Pakettiin kuuluu myös hotelliyö Scandic-hotellissa. Nenäpäivä-elämyspaketti.

Nenäpäivä-huutokauppa: nenäpäivä.fi/huutokauppa

Lisätietoa Nenäpäivä-kampanjasta:

Tea Saloranta | markkinointi- ja viestintäpäällikkö | Nenäpäivä-säätiö

puh. 040 539 5498 | tea.saloranta@nenapaiva.fi | nenäpäivä.fi

Nenäpäivä-säätiö järjestää vuosittain valtakunnallisen Nenäpäivä-kampanjan, jonka tarkoituksena on hankkia varoja kehitysmaiden lasten ihmisarvoisen elämän edistämiseksi. Nenäpäivän tuella yhdeksän järjestöä: Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Fida International, Pelastakaa Lapset, Plan Suomi, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus (SASK) ja Suomen Lähetysseura tekevät pitkäkestoista kehitysyhteistyötä Afrikassa, Aasiassa sekä Väli- ja Etelä-Amerikassa. Yleisradio tukee Nenäpäivää ohjelmatoiminnallaan.

Nenäpäivä-kampanja 9.10.–9.11.2014. Nenäpäivä 7.11.2014.