IPL-valotekniikkaan perustuva Venus Naked Skin designed by Braun -karvanpoistolaite  - Silkinpehmeä lopputulos, joka kestää

Kaksi maailman johtavinta karvanpoisto-asiantuntijaa, Braun ja Venus, tuovat kotikäyttöön vallankumouksellisen Venus Naked Skin designed by Braun -karvanpoistolaitteen. Laite edustaa innovatiivista teknologiaa ja vastaa kauneudenhoitoammattilaisten käyttämää IPL-valotekniikkaa, jonka avulla ei-toivotuista karvoista pääsee eroon kivuttomasti. Erikseen suunnitellulla ihonsävyntunnistimella pystyy testaamaan jokaisen ihonsävyn sopivuuden, joka takaa laitteen turvallisen käytön ja pitkäkestoisen silkinpehmeän ihon. Venus Naked Skin designed by Braun -laitteessa yhdistyvät tyylikäs muotoilu, alan huippuosaaminen ja viimeisin teknologia. Tämä mahdollistaa tehokkaan karvanpoiston kustannustehokkaasti kotona.

IPL – ammattilaisten käyttämä kauneushoitolamenetelmä kotiin

Venus Naked Skin designed by Braun -laite toimii samalla periaatteella kuin kauneudenhoitoammattilaisten käyttämä IPL (Intensed Pulsed Light) -tekniikka, jota on käytetty kauneushoitoiloissa jo vuosia. Se lähettää hellävaraisia valoimpulsseja ja siirtyy tummien ihokarvojen melaniiniin. Tämä edesauttaa tehokkaasti pysäyttämään karvan uudelleenkasvun, selventää Dr med. Petra Staubach. Valonsäde tunkeutuu ihon alle karvatuppeen, ja siksi ei ole tarpeen odottaa karvan takaisin kasvamista suorittaakseen seuraavan hoitokerran, kuten esimerkiksi vahaustoimenpiteen ollessa kyseessä.

Ensimmäiset tulokset jo kuuden hoitokerran jälkeen

Venus Naked Skin designed by Braun -laitteen käyttö toteutetaan kahdessa vaiheessa – aloitusjaksossa ja ylläpitojaksossa. Ensimmäiset 6-12 hoitokertaa tulee tehdä kerran kahdessa viikossa, mutta ero on havaittavissa jo kuuden hoitokerran jälkeen. Ylläpitovaiheen aikana riittää yksi käsittelykerta kahden kuukauden välein, jotta iho pysyy kauniin silkinpehmeänä jatkuvasti. Innovatiivinen Venus Naked Skin designed by Braun IPL-laite käyttää kehittynyttä teknologiaa, jonka ansiosta ihokarvan juuri menee ”lepotilaan” pysäyttäen näin uudelleenkasvun. Laite soveltuu vartalon eri alueiden hoitoon, kuten sääriin, kainaloihin ja bikinirajaan. Se on dermatologisesti ja kliinisesti testattu hoitavan tehokkaasti ei-toivotut ihokarvat.

Innovatiivinen ihonsävyn tunnistin

Ainutlaatuisen ihonsävyn tunnistimensa ansiosta Venus Naked Skin designed by Braun -laite on sekä helppokäyttöinen että turvallinen käyttää. Langaton sensori tunnistaa ihon sävyn nopeasti. Asettaessa sensorin uudelleen kiinni laitteeseen, asetukset säätyvät automaattisesti kullekin ihosävylle sopiviksi ja takaavat iholle sopivan käsittelytason.

Ipulse-teknologia takaa tasaisen ja tarkan energiavirran
Ipulse
-tekniikkaan perustuva Square Wave -teknologia varmistaa tasaisen, jatkuvan virtauksen ja tietyn määrän energiaa paikallisesti ja takaa näin parhaan tuloksen sekä parhaan mahdollisen turvallisuuden. Venus Naked Skin by Braun -laite tarjoaa tehokasta hoitoa eri ihosävyille. Ihokarvanpoisto toimii tehokkaimmin mitä suurempi kontrasti on ihon ja karvan värin välillä, koska valo siirtyy tummiin karvoihin. Toisin sanoen mitä tummempi karva – sitä enemmän energiaa otetaan talteen.

Erityinen aktivointigeeli tehostaa tuloksia ja helpottaa käyttöä

Laitteen mukana tulevan V™ -aktivointigeelin avulla laitteen valo kulkeutuu tehokkaammin ihokarvaan, ja parantaa lopputulosta. Lisäksi geelin avulla voi kätevästi seurata, mitkä alueet on jo käsitelty.

Venus Naked Skin by Braun -laitteen suositushinta on 499 euroa ja mukana tulee kaksi aktivointigeelipakkausta. Aktivointigeeliä voi ostaa myös erikseen jälleenmyyjiltä hintaan 4,90 euroa.

Lisätietoa osoitteesta www.braun.com/fi ja opastusvideoita Braunin YouTube-kanavasta http://www.youtube.com/user/BraunNordic

Lisätietoa tuotteesta:
Hanna Jonasson Drotz, PR Manager Braun Beauty Norden
Puhelin: +46 8 5352 8456
S-posti: jonassondrotz.h@pg.com

Lehdistömateriaali ja testituotteet:
Noora Vappula, Miltton
Puhelin: +358 50 5275292
S-posti: noora.vappula@miltton.fi

P&G kauneus

P & G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P & G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P & G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P & G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Aussie®, Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, VIVA®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® ja tuoksut Hugo®, Boss® och Lacoste®. www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P & G: sta ja sen tuotemerkeistä.