Jari Lemmilästä 3 Step IT:n talousjohtaja

Jari Lemmilä on nimitetty 3 Step IT:n talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.8.2017 alkaen.

Lemmilä on aiemmin työskennellyt talousjohtajana kansainvälisen teknologiayrityksen ABB:n Marine and Ports -liiketoiminta-alueella. Lemmilällä on yli 18 vuoden kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta Sveitsissä, Kiinassa ja Yhdysvalloissa.

Olen iloinen voidessani liittyä 3 Step IT:n tarinaan juuri nyt – sen erittäin mielenkiintoisessa kansainvälisen kasvun vaiheessa. 3 Step IT:n ainutlaatuinen tapa tuottaa IT leasing -palvelua sekä tyytyväinen asiakaskunta yhdistettynä elinkaaripalveluiden innovaatioihin antavat minulle vahvat toimintaedellytykset, kertoo Lemmilä.

Olemme innoissamme Jarin liittyessä tiimiin. Hän tuo johtoryhmään taitoja ja kokemusta, jota tarvitsemme tavoitellessamme asemaa Euroopan johtavana elinkaaripalvelujen tarjoajana, sanoo 3 Step IT:n toimitusjohtaja Carmen Ene.

Lisätietoa:
Jari Lemmilä, talousjohtaja, p. +358 50 54 32226
Suvi Aaltonen, viestintäpäällikkö, p. +358 40 57 07179

3 Step IT
3 Step IT on yksi Suomen suurimmista IT-alan yrityksistä ja kiertotalouden edelläkävijä. 3 Step IT tarjoaa asiakkailleen uudenlaisen tavan hankkia it-laitteita. Kokonaispalvelun avulla asiakkaat voivat hallita it-laitteiden rahoitusta, käyttöä ja uusimista kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja ympäristöystävällisesti. 3 Step IT:llä on yli 4 000 puitesopimusasiakasta eri puolilla maailmaa. Yhtiö hoitaa yli 1,8 miljoonan laitteen elinkaarenhallinnan ja sillä on Suomen lisäksi toimintaa jo kymmenessä eri maassa.
Mechelininkatu 1A, 00180 Helsinki