Jari Partanen siirtyy Milttonille

Euroopan jälleenrakennus- ja kehityspankin (EBRD) johtokunnan jäsen Jari Partanen (OTM) siirtyy marraskuun alusta Milttonille. Partanen on toiminut vuodesta 2021 EBRD:ssä Suomen, Norjan, Latvian ja Libanonin edustajana pankin johdossa.

Ennen Milttonille siirtymistä Partanen toimi keskustan ministeriryhmän valtiosihteerinä. Hän on toiminut myös keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä sekä erityisavustajana ympäristö- ja puolustusministeriöissä.

Partasella on kokemusta mm. pankki- ja finanssialasta, vihreän siirtymän investointiympäristöstä, pk-yritystoiminnan kysymyksistä, maatalous- ja elintarvikeliiketoiminnasta sekä liikenne- ja infrastruktuuri-investoinneista.

Jari Partasen siirtyminen Milttonille vahvistaa entisestään yhtiön Suomen ja EU:n päätöksenteon osaamista. Hän tulee työskentelemään Lontoosta käsin ja samalla Milttonille avautuu läsnäolo maailman keskeisessä yritys- ja finanssimaailman keskuksessa.

Geopoliittisten riskien ja maailmantalouden epävarmuuksien keskellä menestyvät organisaatiot onnistuvat navigoimaan haastavissakin olosuhteissa yhdistämällä globaalia ymmärrystä paikallistuntemukseen. Ison-Britannian markkinoiden syvällisempi tuntemus auttaa ennakoimaan maailmanpolitiikassa ja -taloudessa tapahtuvia muutoksia.

”Jarin kokemus kotimaisesta yhteiskunnallisesta päätöksenteosta ja kansainvälisestä toimintaympäristöstä vahvistaa Milttonin kykyä ylläpitää asiakkaille tilannekuvaa, tunnistaa riskejä ja ratkaisuja sekä rakentaa verkostoja. Poliittisen, taloudellisen ja oikeudellisen osaamisen yhdistelmä on meille äärimmäisen arvokas”, sanoo Milttonin vaikuttajaviestinnän palveluista vastaava johtaja, Miltton Networks Oy:n toimitusjohtaja Max Mickelsson

”Uskon, että voin tuoda työkokemukseeni ja kontaktiverkostooni tukeutuen oman lisäni Milttonin palvelutarjontaan, sekä osaamista sidosryhmä- ja vaikuttamistyöhön keskeisillä toimintasektoreilla”, Jari Partanen kommentoi.

“Ison-Britannian vaikutuksiltaan jatkuvasti muotoutuvan Brexit-ratkaisun ja maassa työnsä aloittaneen uuden hallituksen poliittisen agendan myötä markkinaan on avautumassa uusia mahdollisuuksia, joita myös Pohjoismaisen elinkeinoelämän kannattaa aktiivisesti hyödyntää”, Partanen jatkaa.

Lisätietoja

Max Mickelsson, Miltton Networks Oy:n toimitusjohtaja, max.mickelsson@miltton.com, +358 50 4999 776

Jari Partanen, +44 7379 160805

Miltton

Miltton on pohjoismainen konsulttitalo, jossa työskentelee yli 400 asiantuntijaa yhteiskunnan eri puolilta, muun muassa liiketoiminnan, median, politiikan, viestinnän, tutkimuksen, geopolitiikan, datan ja digitaalisuuden, brändin, mainonnan ja pääomamarkkinoiden saroilla. Vahvuutemme on näiden osaamisten yhdistäminen, jotta voimme auttaa asiakkaitamme navigoimaan ja menestymään yhä monimutkaisemmassa maailmassa. Missiomme on olla pohjoismaisten yritysten ja kansainvälisten organisaatioiden luotetuin neuvonantaja. Toimipisteemme sijaitsevat Brysselissä, Helsingissä, Kiovassa, Riiassa, Tukholmassa, Tallinnassa ja Washington D.C:ssä. Liikevaihtomme oli 45 miljoonaa euroa vuonna 2023.