Jordanin design-hammasharjat viimein myös Suomen markkinoille

Jordan lanseeraa Suomessa kesäksi Design Collection 2010 mallistonsa. Jordan pyrkii mallistollaan uudelleenmäärittelemään suuhygieniamarkkinan. Uuden nykyaikaisen ilmeen hammasharjoihinsa Jordan on saavuttanut keräämällä yhteen innovatiivisen ja kovan luokan maineessa olevan suunnittelijatiimin. Pistämällä hynttyyt yhteen huippusuunnittelijoiden kanssa Jordan on luonut ennennäkemättömän ja piristävän markkinauutuuden – design-hammasharjan. Moderni ja tyylikäs uutuustuote tuo kylpyhuoneisiimme ripauksen pirteyttä ja sisustuksellisuutta. Suunnittelijatiimi on kehittänyt tyylisuuntauksellisesti monipuolisen malliston, josta löytyy varmasti jokaisen makuun sopiva kuosi. Markkinauutuudessa funktionaalisuus säilyy, vaikka ulkoasuun on kiinnitetty astetta enemmän huomiota. Harjoja löytyy eri kovuuksina ja kokoisina aivan kuten perinteisissä hammasharjoissa. Malliston tarkoituksena on paitsi tarjota markkinoille uutta luksusta myös vahvistaa Jordanin brändiä entisestään.

Ainutlaatuinen kokoelma on neljän maailmankuulun maineen saavuttaneen suunnittelijan käsialaa. Harjojen käyttömukavuus säilyy, mutta ulkoasuun on tullut uutta poweria. Suunnittelijatiimi valittiin huolella. Suunnitelijatiimin yhtenä suunnittelijana toimii vuoden 2008 Design-suunnittelijapalkinnon voittanut englantilais-ranskalainen taiteilija Carolyn Quartermaine. Jordanin haalimaan suunnittelijatiimiin kuuluu myös ruotsalaisduo Ullenius & Edholm. Ullenius & Edholmin työnjäljet löytyvät muun muassa monesta Ikean lempikuosista. Mallisto on monipuolinen ja visuaalisesti versitaalinen. Harjojen kuvamaailma onkin toteutettu niin, että mallisto vetoaa eri segmentteihin tarjoamalla jokaiseen makuun sopivan kuosin. Esimerkiksi Quartermainen kuoseissa henkii vanhanajan maalaisromantiikka, kun taas Ullenius & Edholmin kuosit noudattavat skandinaavisia puhtaita linjoja. Tarvitseeko funktionaalinen arkipäivän tuote kasvonkohotuksen? Arki kaipaa luksusta, ja sitä Jordanin Design Collection 2010 tarjoaa. Kuten Sarah Hvass, jonka käsialaa kolme malliston hammasharjoista ovat, toteaa “hammasharja voi olla yhtä tylsä kuin humalainen norjalainen, mutta myös intohimoisempi kuin Berlusconi kuumana kesäpäivänä”. Jo entuudestaan suuhygienia-alan edelläkävijänä Jordan havaitsi uuden markkinaraon visuaalisesti stimuloiville suuhygieniatuotteille ja pyrki päättäväisesti luomaan asiakkaidensa tarvitsemaa arkipäivän luksusta. Hammasharja ei enää ole pelkkä tylsä arkipäivän tuote vaan osa arjen luksusta; lifestyle tuote. Design Collection 2010 -mallisto houkuttelee tyylitietoisia individualisteja, mutta myös kotitalouksia. Erottavuutensa ansioista malliston hammasharjat ovat oiva valinta isommallekin perheelle, joissa perinteiset hammasharjat saattavat värinsä ja kokonsa takia mennä käytössä sekaisin. Nyt perheen jokaiselle persoonalle löytyy omalaatuinen ja erityinen kuosi. Suunnitteluvaiheessa on luonnollisesti kiinnitetty erityistä huomiota ergonomia- ja hygieniakysymyksiin. Näyttävyys on vaikuttanut myös siihen, että hammasharjan vaihtoaika on lyhentynyt. Uusi ja pirteä ilme siis tukee hygienian ylläpitoa. Visuaalisen ja teknologisten ominaisuuksiensa ansiosta Design Collection 2010 tarjoaa asiakkaillensa ainutlaatuisen markkinoiden parhaimman tuotteen. Muualla Pohjoismaissa Jordanin Design Collection 2010 -harjat ovat jo saavuttaneet yleisömenestyksen ja nousseet myyntiykkösiksi. Jordan tähtää nyt lanseerauksensa myötä Suomessa samoihin tuloksiin. Design-harjat ovat saatavilla päivittäistavarakaupoista. Silmiähivelevästä ulkoasustaan huolimatta tuote myydään edulliseen 3,49 euron hintaan. Lisätietoja: Cederroth Kristian Fjäder S-posti: kristian.fjader@cederroth.com P. 020-700 9200 Lehdistömateriaali: Miltton S-posti: info@miltton.fi