Joséphine Mickwitz Milttoniin

Joséphine Mickwitz vahvistaa Milttonin sijoittaja-, yhteiskuntavastuu-, ja strategisen viestinnän osaamista. Mickwitz siirtyy Milttonille Wärtsilästä, jossa hän toimi vuodesta 2005 sijoittajasuhdejohtajana ja 2011 alkaen Wärtsilä Industrial Operationsin HR-johtajana. Aiemmin Mickwitz on tehnyt sijoittajasuhdekonsultointia omassa IRMA Advisors -yrityksessään.

”Miltton on edelläkävijä monella viestinnän osa-alueella ja sen innovatiivinen sekä innostava ilmapiiri yhdistettynä vahvaan osaamiseen saivat minut tarttumaan haasteeseen. Yhdistämällä Milttonin vahvuudet minun erikoisosaamiseeni uskon, että meillä on erinomaiset puitteet liiketoiminnan kasvattamiseen myös strategisen viestinnän puolella”, Joséphine Mickwitz kertoo.

”Joséphine on yksi alansa arvostetuimmista osaajista. Hänellä on vahva pääomamarkkinaymmärrys, vankka sijoittajasuhdetausta sekä pitkä kokemus strategisen viestinnän eri osa-alueista. Businesstausta yhdistettynä konsulttipuolen kokemukseen luo hänelle hyvät edellytykset toimia menestyksekkäästi osana Milttonin kasvavaa tiimiä”, sanoo Milttonin toimitusjohtaja Mathias Järnström.

Mathias Järnström, 0400 738 002
Joséphine Mickwitz, 0400 784 889

Miltton on vuonna 2001 perustettu viestintätoimisto. Yrityksen myyntikate vuonna 2011 oli noin 4,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta liki 20 %. Yhtiön palveluksessa on noin 70 henkilöä. Milttonin omistaa Helsingin pörssissä listattu sijoitusyhtiö Norvestia Oyj, toimitusjohtaja Mathias Järnström sekä kolme työntekijäosakasta. Myyntikatteen arvioidaan kasvavan kuluvan tilikauden aikana yli 30 % noin 6 miljoonaan euroon.

www.miltton.fi