JOULUPAKETIT MATKAAN 19.12. MENNESSÄ – USEITA VAIHTOEHTOJA LÄHETTÄMISEEN

Matkahuolto toimittaa joulunajan paketit nopeimmin: kaikki 19.12. mennessä lähetetyt lahjapaketit ehtivät vielä jouluksi perille. Joulupaketit saa jouhevasti matkaan myös Siwoista, Valintataloista sekä Euromarketeista kautta maan. Kauppojen laajat aikataulut helpottavat joulukiireitä, koska sieltä paketin voi lähettää ja noutaa myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Joulupaketit tuottavat iloa sekä niiden antajille että saajille. Nopein tapa saada joululahjat ajoissa vastaanottajalle on lähettää ne Matkahuollosta. Lähetystapoja on useita: Bussipakettina perille menevät isommatkin lähetykset, Pikapaketti lähtee matkaan nopeimmalla yhteydellä tai ennalta sovitun aikataulun mukaisesti, kun taas Lähi-paketin voi lähettää ja noutaa lähikaupassa silloin kun se itselle parhaiten sopii. Matkahuolto kuljettaa kaikki joulupaketit perille nopeasti, edullisesti ja luotettavasti ympäri Suomen.

Lähetyspiste lähellä

Paketteja voi lähettää kaikista Matkahuolloista, Matkahuolto-asiamiehiltä sekä Siwoista, Valintataloista ja Euromarketeista. Näin paketin lähettäjiä ja vastaanottajia palvelee lähes 1100 Pakettipisteen laaja ja kattava verkosto. Sijainniltaan lähimmän tai vastaanottajalle mieluisimman pisteen voi etsiä Matkahuollon internetsivujen hakupalvelusta tai varmistaa Matkahuollon Pakettipalvelujen palvelunumerosta 0800 132 582, joka palvelee henkilökohtaisesti ja maksutta ma-pe klo 8-18.

Lähetä joululahjat viimeistään 19.12.

Matkahuolto kuljettaa kaikki 19.12. mennessä lähetetyt lahjat lähettäjän valitsemaan noutopisteeseen
joulun mennessä. Aikaa pakettien jättämiseen lähikaupoissa on kello 16 asti ja Matkahuolloissa sulkemisaikaan saakka. Pakettia lähetettäessä tulee aina merkitä osoitekorttiin vastaanottajan täydellinen osoite sekä matkapuhelinnumero. Oikeilla ja tarkoilla tiedoilla varmistetaan paketin nopea perillemeno sekä tekstiviesti-ilmoitus vastaanottajalle heti, kun paketti on noudettavissa. Paketin kulkua voi seurata lähetystunnuksen avulla netistä.

Matkahuolto kuljettaa monenlaiset paketit

Matkahuollon Pakettipalvelut toimittavat perille monenlaiset paketit. Lähikaupoista tai lähikauppoihin lähetettäessä valmiiksi paketoidut lahjat pakataan Lähi-paketin omaan pakkauspussiin tai -laatikkoon, jolloin yllätys säilyy aattoiltaan saakka. Lähi-pakettina voi lähettää enintään 10 kilon painoiset joululahjat. Tätä suuremmat lähetykset voi laittaa matkaan kaikista Matkahuolloista sekä Matkahuolto-asiamiehiltä. Bussipakettina perille kulkevat jopa 55 kilon painoiset lähetykset ja Pikapakettina vaikkapa jouluherkut. Tarkemmat ohjeet, lähetysehdot ja kokorajoitukset löytyvät Matkahuollon internetsivuilta osoitteesta matkahuolto.fi tai puhelinpalvelusta 0800 132 582.

Juha Wallin, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 568 1388, juha.wallin@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalaisten bussiyritysten omistama bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut kehittää ja ylläpitää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja ja -tuotteita, muun muassa valtakunnallista matkalippujärjestelmää. Pakettipalvelut ylläpitää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusta, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen, Ahvenanmaalle sekä DHL Expressin kautta ympäri maailmaa. Verkkokaupan ja etämyynnin pakettipalveluja saa Suomen Lähikauppa Oy:n toimipaikoista, joita ovat Siwat, Euromarketit ja Valintatalot. Matkalippujen lunastus- ja matkakorttien latauspalveluja tarjoavat R-kioskit. Matkahuollon noin 2 500 palvelupisteestä 50 on yhtiön omia toimipaikkoja.