JOULUPAKETTI EHTII PERILLE VIELÄ 19.12. LÄHETETTYNÄ

Matkahuolto kuljettaa joulupaketit edullisesti ja nopeasti ympäri Suomen. Jouluksi perille aiotut paketit voi jättää Matkahuollon kyytiin viimeistään keskiviikkona 19.12, jolloin ne ovat vastaanottajan noudettavissa perjantaihin 21.12. mennessä.

Paketteja voi lähettää ja noutaa lähes 1100 Matkahuollon Pakettipisteestä kautta Suomen. Matkahuoltojen lisäksi Pakettipisteinä toimivat myös laajoin aukioloajoin palvelevat Siwat ja Valintatalot. Viimeisenä mahdollisena lähetyspäivänä 19.12. paketit tulee toimittaa Matkahuoltoihin sulkemisaikaan mennessä ja kauppoihin kello 16 mennessä.

Matkahuollot ja Matkahuollon Pakettipisteet ovat poikkeuksellisesti avoinna joulun ja vuoden vaihteen pyhinä. Erityisesti Pakettipisteinä toimivat kaupat palvelevat myös iltaisin ja viikonloppuisin, suuri osa myös juhlapyhinä. Paketteja lähettävän tai noutavan kannattaa tarkistaa päivä- ja toimipaikkakohtaiset aukioloajat jo etukäteen Matkahuollon nettisivuilta osoitteesta matkahuolto.fi/fi/toimipaikat/ ja kauppojen omilta internetsivuilta.

Matkahuollon Pakettipalvelujen valtakunnallinen palvelunumero 0800 132 582 vastaa arkisin ma-pe klo 8-18. Numero on ilmainen. Palveluihin voi tutustua myös Matkahuollon internetsivuilla matkahuolto.fi,  Facebookissa facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa kahvila.matkahuolto.fi.

Juha Wallin, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 568 1388 tai sähköposti juha.wallin@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalaisten bussiyritysten omistama bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut kehittää ja ylläpitää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja ja -tuotteita, muun muassa valtakunnallista matkalippujärjestelmää. Pakettipalvelut ylläpitää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusta, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen, Ahvenanmaalle sekä DHL Expressin kautta ympäri maailmaa. Verkkokaupan ja etämyynnin pakettipalveluja saa Suomen Lähikauppa Oy:n toimipaikoista, joita ovat Siwat, Euromarketit ja Valintatalot. Matkalippujen lunastus- ja matkakorttien latauspalveluja tarjoavat R-kioskit. Matkahuollon noin 2 500 palvelupisteestä 50 on yhtiön omia toimipaikkoja.