Juha Keski-Filppulasta Animagin talousjohtaja

Suomen suurimman eläinlääkäriasemaketjun Animagin talousjohtajaksi on nimitetty Juha Keski-Filppula. Flexim Securityssa talousjohtajana työskentelevä Keski-Filppula siirtyy nykyisestä työstään Animagin palvelukseen tänään 2.4.2013.

- Animagi tarjoaa minulle mielenkiintoisen ja haastavan tilaisuuden tehdä työtäni uudenlaisessa ympäristössä, eläinlääkintäpalveluiden alalla. Animagilla on mielestäni hyvät lähtökohdat kehittää koko toimialaa, mikä on vielä kovin pirstaleinen, Keski-Filppula kertoo.

Animagi aloitti toimintansa marraskuussa 2012. Ketjusta tuli heti perustamisensa alkumetreillä Suomen suurin alan toimija. Neuvotteluja ketjuun liittyvien klinikoiden kanssa on käyty koko ajan ja kevään aikana Animagi laajeneekin useilla uusilla eläinlääkäriasemilla. Tavoitteena on, että loppuvuodesta Animagi-ketjussa on mukana noin 25–30 klinikkaa.

Helmikuussa Animagi nimitti ketjun toimitusjohtajaksi Anna-Maria Mäkelän, joka työskentelee tällä hetkellä Oral Hammaslääkärit Oyj:ssä liiketoimintajohtajana. Mäkelä aloittaa työssään kesän 2013 aikana.

Juha Keski-Filppula, Animagin talousjohtaja, +358 40 353 9915
Martti Kiuru, Animagin hallituksen puheenjohtaja, +358 40 581 1545, martti.kiuru@jenio.fi

Animagi on Suomen suurin eläinlääkintäpalveluita tuottava ketju, jolla on tällä hetkellä 19 klinikkaa 12 paikkakunnalla. Konsernin liikevaihto on 20 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee tällä hetkellä noin 200 henkilöä, joista noin 83 on eläinlääkäreitä. Animagi perustettiin vuonna 2012. Konsernin tarkoituksena on laajentaa eläinlääkintäalan palveluvalikoimaa ja tarjota asiakkaille yhä asiantuntevampaa lääketieteellistä osaamista yhdistettynä lämminhenkiseen asiakaspalveluun.