Juhannuksen bussiaikataulut Matkahuollosta

Bussiliikenteen aikatauluissa on runsaasti muutoksia juhannuksena. Juhannus on myös vuoden vilkkain matkustusajankohta, joten matkaliput kannattaa ostaa ajoissa. Tarkat aikataulutiedot sekä bussi- ja paikkaliput saa Matkahuollosta.

Juhannus tuo muutoksia bussiaikatauluihin. Erityisesti juhannusaaton iltana 19.6. sekä juhannuspäivänä 20.6. vuoroja liikennöidään rajoitetusti osan vuoroista jäädessä kokonaan ajamatta. Bussien aikataulutiedot juhannuksen poikkeukset mukaan lukien saa Matkahuollon verkkosivuilta osoitteesta www.matkahuolto.fi.  Aikatauluhakuun kannattaa syöttää tarkka lähtöpäivä, jotta hakupalvelu osaa huomioida myös poikkeusliikenteen.

Aikataulut voi lisäksi tarkistaa puhelimitse Matkahuollon palvelunumerosta 0200 4000, joka on avoinna kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm.

Pikavuorojen aikatauluja voi katsoa lisäksi YLE:n teksti-tv:n sivulta 440.

Liput etukäteen

Juhannus on vuoden vilkkain matkustusajankohta. Eniten matkustajia on liikkeellä torstaina 18.6. ja juhannusaaton aamupäivänä perjantaina 19.6. Juhannuksena matkustavien kannattaa hankkia bussi- ja paikkaliput jo etukäteen.

Liput on helppo ostaa Matkahuollon verkkosivuilta tai paikan päältä Matkahuollon toimipaikoista. Matkahuollon uudistuneen verkkokaupan ansiosta lipun ostaminen käy helposti myös älypuhelimella. Verkosta ostettua lippua ei tarvitse tulostaa, vaan kyytiin pääsee esittämällä henkilötodistuksen.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä

http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila-blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi

Jukka Ylitalo, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386, sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen. www.matkahuolto.fi