Jules Destrooper -pikkuleivät – hienostunut legenda saatavilla myös Suomessa

Jules Destrooperin pikkuleivät ovat olleet Keski-Euroopassa ikonisessa asemassa jo vuosikymmenien ajan. Myös monet suomalaiset ovat matkustaessaan menettäneet sydämensä Jules Destrooperin ainutlaatuisille, ylellisille pikkuleiville. Vuonna 1886 perustettu belgialainen perheyritys valmistaa leivonnaisensa korkealuokkaisimmista raaka-aineista salaisia ja rakkaudella vaalittuja reseptejä noudattaen. Legendaarisia pikkuleipiä löytyy myös kotimaan keksihyllyistä.

Aitous ja puhtaus ovat Jules Destrooperin hienostuneen maun salaisuus. Pikkuleivät on valmistettu ilman väri- ja säilöntäaineita sekä keinotekoisia aromeita – lisäksi niissä käytetään vain aitoa voita ja Jules Destrooperille yksinoikeudella suunniteltua erikoissuklaata. Miljoonien rakastama makuelämys syntyy yli sata vuotta vanhoja perinteitä sekä ympäristöä kunnioittaen, sillä yritys tukee vastuullista kaakaopapujen kasvatusta.

- Kulinaristit ympäri maailman arvostavat Jules Destrooperin laadukkaita tuotteita. Olemme ylpeitä siitä, että voimme tuoda rakastetut leivonnaiset suomalaisten ulottuville. Kevään juhlien kahvipöydästä saa helposti ylellisen tarjoamalla Jules Destrooperin pikkuleipiä ja ne ovat myös mainio tuliaisidea, kertoo Valkoisen Ristin markkinointipäällikkö Timo Friman.

Jules Destrooper -pikkuleivät tuovat helposti pienen palan luksusta jokaiseen hetkeen, nautinnollisen hengähdystauon kiireeseen tai herkullisen lisän juhlapöydän kattaukseen. Klassisen kauniit pikkuleipäpakkaukset ovat tyylikäs lahja juhlapäivän sankarille tai lämmin arkipäivän yllätys rakkaalle herkkusuulle.

Suomessa myytävät tuotteet:

Butter Crisps
Jules Destrooperin tunnetut voivohvelit saavat rapean pintansa ja kullankeltaisen värinsä 1800-luvulta peräisin olevaa reseptiä noudattaen.

Crocantes
Hasselpähkinäflorentiinit ovat kauttaaltaan belgialaisen valko-, maito- tai tumman suklaan peitossa.

Belgian Chocolate Thins
Rapeiksi paistetut, ohuet suklaapikkuleivät on viimeistelty valko-, maito- tai tummasuklaakuorrutteella.

Almond Florentines
Karamellisoidut mantelipikkuleivät on dipattu täyteläiseen valko-, maito- tai tummaan suklaaseen.

Ginger Thins
Herkullisen rapeissa ja mausteisissa pikkuleivissä yhdistyvät raikas inkivääri ja häivähdys kanelia.

Suomessa Jules Destrooper -tuotteita myyvät Stockmann ja hyvin varustetut ruokakaupat kautta maan. Pikkuleipäpakkausten hinta alkaen 2,39 €.

Timo Friman
Markkinointipäällikkö
Oy Valkoinen Risti - Vita Korset Ab
Puh: +358 40 579 0890