Julkaise oma matkakirjasi: unelmaloman kuvat, tarinat sekä muistot kansien väliin ja kirjakauppoihin

Lomalla kertyy paljon tarinoita ja lukuisia valokuvia, kulki matkaaja sitten reppu selässä läpi Aasian, polkupyörällä halki Suomen tai hellelomalle lasten kanssa Kreikan saaristoon. BoD (Books on Demand) antaa jokaiselle mahdollisuuden koota kuvat ja tarinat kansien väliin ja julkaista lomamuistoista oma matkakirja. Halutessaan kirjan saa myös myyntiin kirjakauppoihin ISBN-tunnuksella.

Lomamuistojen koostaminen kuva- tai matkapäiväkirjaksi on helppoa. Kirjan kansi ja sisus toteutetaan internetissä maksuttomalla taitto-ohjelmalla osoitteessa www.bod.fi. Ohjelma tarjoaa laajan valikoiman taittomalleja, johon tekstit ja kuvat lisätään. Helppokäyttöisten taittotyökalujen avulla jokaisesta kirjan sivusta voi tehdä omanlaisensa. Kirjaan voi valita erityisesti valokuvien painatukseen sopivan kiiltävän valokuvapaperin.

”Ahkera valokuvaaja voi koostaa visuaalisesti näyttävän kuvakirjan tai tutkiva matkailija tehdä vaikkapa kuvitetun opaskirjan tuntemattomammasta matkakohteesta. Isovanhemmille sekä perheelle voi koota perheen lomamuistot yksiin kansiin, jolloin kuvat eivät jää kameraan tai tietokoneelle. Mahdollisuudet ovat loputtomat,” sanoo BoD:n Saara Golombek.

Kirjan voi tehdä itselle ja lähipiirille tai halutessa myös laajemmalle lukijakunnalle: 99 euron hintaan kirjalle saa ISBN-tunnuksen ja näin se on saatavilla kaikista kirjakaupoista sekä on kirjastojen tilattavissa. Kirjoja painetaan sitä mukaa kun niitä tilataan, hinta on alkaen neljä euroa kappale. Kirjan ohjemyyntihinnan ja sen kautta oman kirjailijapalkkionsa suuruuden päättää jokainen kirjailija itse.

Kuvat: http://fi.bod-newsroom.com/
Yhteydenotot ja arvostelukappalepyynnöt:
Books on Demand GmbH, Saara Golombek, p. +358 9 2516 6349, saara.golombek@bod.fi
Friederike Nielsen, p. +49 40 53 43 35 89, friederike.nielsen@bod.de

Lisätietoja BoD:sta: BoD (Books on Demand) on digitaalisen kirjanjulkaisualan markkina- ja teknologiajohtaja Euroopassa. Nopeasti kasvavan keskisuuren yrityksen palvelimella on yli 180 000 toimitettavissa olevaa nimikettä. BoD tarjoaa ammattitaitoisia digitaalisia julkaisupalveluita kustantamoille, kirjailijoille ja muille sisällöntarjoajille. BoD-kirjoja, joiden toteutus sisältää välityksen kirjakauppoihin, voidaan myydä kaikissa suomalaisissa kirjakaupoissa sekä tärkeimmissä verkkokirjakaupoissa kuten Suomalainen.com, Bookplus.fi ja Adlibris.com. www.bod.fi