Karvakuonojen perinne jatkuu - nelijalkaiset koiraystävät kerääntyvät jälleen uudeksi vuodeksi hotelliin

Clarion Hotel Aviapolis pitää kiinni lystikkäästä perinteestä ja tarjoaa jo viidennen kerran koirille rakettivapaan uudenvuodenaaton. Lentokentän tuntumassa sijaitsevassa hotellissa paukkeelle herkät hauvat saavat viettää rauhallisen vuodenvaihteen ja hotelliin tassuttelee tulevanakin uudenvuodenaattona lähes 200 hännänheiluttajaa. Tänä vuonna huolehditaan erityisesti koronaturvallisuudesta, joten koiravieraat ja omistajat pysyttelevät pääosin huoneissaan – jokaiseen huoneeseen on luvassa yllätystekemistä niin lemmikeille kuin omistajille.

Uudenvuoden ilotulitteiden räiske saattaa aiheuttaa stressiä ja pelkoa koirille. Paukkuaroille on tärkeää päästä kauas rakettien melskeestä, jolloin myös omistajat voivat vaihtaa rennosti vuotta yhdessä lemmikkiensä kanssa ilman ylimääräistä stressiä koiran hyvinvoinnista.

Clarion Hotel Aviapolis on osa Nordic Choice Hotelsia ja se sijaitsee lentokentän tuntumassa, jossa ilotulitteiden käyttöä on rajoitettu. Hotelli tarjoaa tulevanakin uudenvuodenaattona rakettivapaan yösijan koirille omistajineen. Tassujen vipinää on luvassa, sillä hotelliin tassuttelee arviolta 200 koiraa omistajineen. Vieraat kirjautuvat hotelliin pitkin päivää, joten ruuhkatilannetta vastaanottoon ja hotellin käytäville ei pääse syntymään.

”Odotamme aivan innolla, että koiraystävämme taas saapuvat. Happy Dog -majoituspaketti on ollut yksi suosituimmista kautta vuosien. Tänä vuonna toki kannustamme kivalla tavalla viettämään aikaa ensisijaisesti omassa huoneessa”, kertoo Clarion-hotellien markkinointipäällikkö Outi Hartman.

Koronatilanne huomioidaan hotellin uudenvuoden järjestelyissä

Happy Dog -majoituspaketteja on tarjottu jo neljänä peräkkäisenä vuotena eikä perinteestä luovuta koronatilanteessakaan. Tänä vuonna palveluita, kuten koirille suunnattuja ravintolaillallisia, tullaan porrastamaan enemmän, jolloin turvavälit lemmikkien omistajien välillä säilyvät.

Lisäksi karvakuonoja omistajineen kannustetaan pysyttelemään huoneissaan mahdollisimman paljon. Kannustuksen pontimeksi kaikille kaksi- ja nelijalkaisille vieraille varataan huoneeseen yllätyspaketti. Koiravieraita hemmotellaan kotimaisen Dagsmark-koiranruokamerkin herkuilla, Procyon-aktivointivälineillä, Berner Oy:n Suomessa valmistetuilla Tummeli Pet -hammastahnalla ja shampoolla sekä Vetfoodin For Calm -stressinlievittäjillä. Omistajien paketista paljastuu kokeilujakso Nextory-äänikirjapalveluun ja yllätysetuja hotelliin.

“On maailman hauskinta, kun aattona eri kokoiset ja näköiset koirat kirjautuvat hotelliin. Osa hauvoista on ihan Clarion-konkareita ja meillehän koirat ovat tervetulleita ympäri vuoden, eivät vain uudenvuodenaattona”, muistuttaa Hartman.

Clarion-hotellien vuosi 2020 on ollut vivahteikas

Koronatilanne on koetellut hotellitoimialaa kovalla kädellä, eivätkä Suomen Clarion-hotellitkaan ole selvinneet kolhuitta. Energia ja tekemisen meininki ovat kuitenkin pysyneet korkealla ja vuoden aikana on toteutettu hauskan ainutlaatuisia markkinointiyhteistöitä. Clarion-hotelleissa kuvattiin esimerkiksi syksyn aikana Diili-ohjelma. Myös paljon huomiota herättänyt ja Grand One -kisassa parhaana some-kampanjana palkittu Year in Clarion -vaikuttajayhteistyö toteutettiin tänäkin vuonna, ja vuoden aikana kolme uutta vaikuttajaa muutti hotelliin asumaan. Vaikuttajat olivat ”Kaverin puolesta kyselen” Anna Karhunen ja vastuullisen matkailun edelläkävijä Anna-Katri Räihä sekä tähtiartisti Robin Packalen.

Helsinki-Vantaan lentokentälle rakennettavien Clarion ja Comfort -hotellien suunnittelu etenee ja ne avautuvat arviolta loppuvuodesta 2023. Kyseessä on Suomen suurin hotelliprojekti ja se käsittää 711 huonetta.

”Hotellitarjouksemme ovat myös vetäneet tosi kivasti staycationien viettäjiä. Luotto tulevaan on vahva”, Hartman summaa.

Lisätiedot:

Clarion Hotels

Outi Hartman

outi.hartman@choice.fi

Energia, rohkeus ja intohimo - tällä asenteella Suomen kaksi ensimmäistä Clarion-hotellia ovat nousseet pääkaupunkiseudun kiinnostavimmiksi hotelleiksi. Ne tarjoavat unohtumattomia kokemuksia aina tuhannen hengen business-tapahtumista vapaa-ajan juhlahetkiin. Kolmas Clarion-hotelli avataan lentokentän tuntumaan vuonna 2023.

Clarion-hotellit kuuluvat Nordic Choice Hotelseihin yhdessä Comfort- ja Quality -hotellien sekä yli 30 itsenäisen hotellin kanssa. Hotelliperheeseen kuuluu kokonaisuudessaan yli 200 hotellia Pohjoismaissa ja Baltiassa. Kaikilla ketjun hotelleilla on ISO 14001 -ympäristösertifikaatti.

Lisätietoja: https://www.nordicchoicehotels.com/about-nordic-choice-hotels/