Kesän suloisin menopeli jälleen Suomi-kiertueelle – Kaikon Bambipakulla viihtyy koko perhe

Kotimainen, eettisestä tuotannostaan tunnettu Kaiko starttaa jo toista kesää peräkkäin Bambipakunsa, joka kiertää kesän aikana yli 30 paikkakunnalla ympäri Suomen. Monenlaisiin tapahtumiin parkkeeraava paku tarjoaa kävijöilleen eksklusiivisia tuotteita ja koko perhettä innostavaa ohjelmaa.

A picture containing text, outdoor, road

Description automatically generated

Tunnelmia kesän 2021 helteiseltä kiertueelta.

Bambipakun kiertue starttaa 21. toukokuuta Vantaalta, Backaksen kartanolta, ja kiertää kesän aikana yli 30 paikkakuntaa Hangosta Rovaniemelle. Paku parkkeeraa erilaisiin kohteisiin, kuten tapahtumiin, festivaaleille ja puisto-alueille, ja pystyttää alueelle hurmaavan myyntitapahtuman.

“Asiakkaat ovat toivoneet Kaikon pop-upia monille paikkakunnille ympäri Suomen. Tänä kesänä tuomme Kaikon tuotteet ja työntekijät sekä vanhojen että uusien asiakkaiden ulottuville Bambipakun muodossa”, Kaikon perustaja ja luova johtaja Mirjam Sokka kertoo.

Bampikuosiin sonnustautuneen menopelin pysäkeillä myydään sekä Kaikon mallistoihin kuuluvia tuotteita että kiertuetta varten suunniteltuja Copper Bambi -malliston tuotteita, kuten lastenvaatteita, asusteita ja paperituotteita. Tarjolla on myös Raikastamon kesäjuomia, koko perheen onnenpyörä sekä sekä pieniä yllätyksiä matkan varrella.

“Bambipaku lanseerattiin viime kesänä, ja se oli huikea menestys. Tänä kesänä odotamme kiertueelta entistäkin enemmän ihania kohtaamisia ja kepeää kesäfiilistä”, Sokka sanoo.

Seuraa Bambipakun kiertuetta ja tarkista viimeisimmät kuulumiset ja aikataulut täältä: https://www.instagram.com/bambipaku

Lue lisää ja seuraa sosiaalisessa mediassa:

Hinta- ja kuvatiedustelut:

m / STUDIOS

milttonstudios@miltton.fi

www.miltton.fi

@milttonstudios

Haastattelupyynnöt:

Ilona Haahtela, Miltton

ilona.haahtela@miltton.fi

+358 44 796 0012

Kaiko on eettisesti valmistettuihin naisten- ja lastenvaatteisiin erikoistunut yritys, joka sai alkunsa syksyllä 2016, kun yrityksen perustaja Mirjam Sokka pohti, miten voisi yhdistää unelmiensa työn muodin parissa hyvän tekemiseen. Kaikossa yhdistyy intohimo kauniisiin ja laadukkaisiin vaatteisiin sekä missio naisten ja lasten elämänlaadun parantamiseen. Kaiko ohjaa 7 % myytyjen vaatteiden tuotosta naisten kouluttamiseen kehitysmaissa.