Kiiltoa ja kimmellystä juhlapyhiin

Electrolux esittelee Swarovski-kristallein koristellun johdottoman imurin

Monikäyttöisyydestään ja palkitusta ulkomuodostaan tunnettu Ergorapido-varsi-imuri juhlistaa tänä vuonna 10-vuotissyntymäpäivää sekä yli kymmentä miljoonaa myytyä imuria. Juhlavuoden kunniaksi Electrolux esittelee yli 20 000 Swarovski- kristallilla koristellun Ergorapidon. Tämä imuri on takuuvarmasti tulevien juhlapyhien kimalteleva ykkösseuralainen.

Electrolux Ergorapido saa tänä syksynä säihkyvän ulkomuodon Swarovskin eleganttien kristallien myötä. Itävaltalainen Swarovski on kuuluisa upeista kristallikoruistaan ja -esineistään. Swarovski-kristallit ovat tuttu näky myös muotimaailmassa. Suunnittelijoista Christian Dior oli ensimmäisiä, jotka lumoutuivat kristallien säkenöinnistä. Näitä onkin käytetty Diorin ikonisimpien asujen koristeluun.

”Olemme hyvin innoissamme yhteistyöstä Swarovskin kanssa. Palkitun muotoilunsa ja säihkyvien yksityiskohtiensa ansiosta imuri tulee olemaan jokaisen juhlan kimalteleva pikkuapuri ja mahtava lahjaidea jouluksi”, sanoo Electroluxin tuoteryhmäpäällikkö Katja Eerola.

Tyylikästä ja pienikokoista Ergorapido-imuria ei tarvitse piilottaa siivouskaappiin, vaan sitä voi huoletta pitää näytillä. Näin se on myös käsien ulottuvilla pikaisen siivoustarpeen iskiessä. Ergorapido-varsi-imuriin sisältyy irrotettava rikkaimuri, jonka avulla voi siivota nopeasti niin pöydälle varisseet murut kuin pienet roskat huonekaluilta. Electrolux on lisännyt viimeisimpään Ergorapido-sukupolveen LithiumTurbopower -akun, joka takaa entistäkin paremman imukyvyn, pidemmän käyttöajan ja jopa 42 % kevyemmän painon.

Swarovski-kristalleilla koristeltua Ergorapido-varsi-imuria on myynnissä rajoitettu erä Stockmannien yhteydessä olevista Expert-myymälöistä. Imurin suositushinta on 299 euroa.

Arto Arhipoff, tuotteet ja markkinointi
Oy Electrolux Ab
p. 0400 438 903 tai +358 30 600 51 52
arto.arhipoff@electrolux.fi

Iida Valin, viestintä ja PR
Miltton Oy
iida.valin@miltton.fi

www.electrolux.fi

Electrolux
Electrolux on maailman johtava kotitalouksiin ja ammattikäyttöön tarkoitettujen laitteiden valmistaja. Electroluxin ydintoimintaa on tuottaa huolellisesti muotoiltuja, kuluttajatutkimukseen perustuvia innovaatioita, jotka vastaavat sekä kuluttajien että ammattilaisten tarpeisiin. Electrolux valmistaa jääkaappeja, astianpesukoneita, pesukoneita, pölynimureja, liesiä ja ilmastointilaitteita. Yhtiön tunnetuimmat tuotemerkit ovat Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire ja Electrolux Grand Cuisine. Yhtiö myy vuosittain yli 50 miljoonaa tuotetta 150 maahan. Vuonna 2014 Electroluxin myynti oli 12,3 miljardia euroa ja työntekijöitä yhtiöllä oli maailmanlaajuisesti 60 000. Lisätietoja Electroluxista löytyy osoitteista www.electrolux.com/press ja www.electrolux.com/news.

Swarovski
Swarovskin tuotevalikoima tarjoaa laatua, käsityötaitoa ja luovuutta. Vuonna 1895 Itävallassa perustettu Swarovski suunnittelee, luo ja markkinoi korkealaatuisia kristalleja, aitoja jalokiviä ja korukiviä. Lisäksi Swarovskin valikoimassa on koruja, asusteita ja valaisimia. 120-vuotispäiväänsä juhlistava ja viidennessä sukupolvessa johdettu Swarovski Crystal Business on maailmanlaajuinen brändi, jolla on arviolta 2 560 kauppaa 170 maassa, yli 25 000 työntekijää ja vuonna 2014 2,33 miljardin euron liikevaihto. Sisaryhtiöidensä Swarovski Optikin (optiset laitteet) ja Tyrolitin (hiomalaitteet) kanssa Swarovski Crystal Business muodostaa Swarovski Groupin. Vuonna 2014 konsernin liikevaihto oli noin 3,05 miljardia euroa ja se työllisti yli 30 000 henkilöä. Swarovski Foundation perustettiin vuonna 2012 kunnioittamaan yrityksen perustajan Daniel Swarovskin hyväntekeväisyysperiaatteita. Sen tehtävänä on tukea luovuutta ja kulttuuria, edistää hyvinvointia ja suojella luonnon resursseja.
www.swarovskigroup.com