KORJAUS: PlayStation® Networkin PlayStation® Plus (PS Plus) -tilauspalvelu otetaan käyttöön PS Vita -järjestelmässä 21.11.

PlayStation®Vita v2.00 -järjestelmäohjelmiston päivitys tuo PlayStation®Plusin   mobiilipelaamisen ystävien ulottuville

PlayStation®Plus -tilaajat pääsevät nyt nauttimaan PlayStation®Plus -erikoiseduista PlayStation®Vita -järjestelmässään ilman lisäkustannuksia

Helsinki, 14.11.2012: Tänään Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) ilmoitti, että PlayStation®Vitan (PS Vita) v2:00-järjestelmäohjelmiston päivityksen yhteydessä PlayStation® Networkin PlayStation® Plus (PS Plus) -tilauspalvelupaketti otetaan käyttöön PS Vita -järjestelmässä. Tilauspalvelu, jonka avulla käyttäjät saavat tehokkaasta mobiilijärjestelmästä entistäkin enemmän irti, otetaan käyttöön PS Vita -järjestelmässä 21.11. PlayStation®3 (PS3) -tilaajat saavat uuden palvelun käyttöönsä lisäkustannuksitta.

Tilaajat saavat PS Plus -palvelusta entistäkin enemmän irti Vita-järjestelmässä. Tilaajat pääsevät nauttimaan Instant Game Collectionin osana PS Vita -peleistä, joihin kuuluvat Uncharted: Golden Abyss™, Gravity Rush ja Chronovolt. Jäsenet pääsevät pelaamaan neljää peliä joka kuussa. Lisäksi tarjolla on muita etuja, kuten ilmaispelejä, erikoistarjouksia ja verkkotallennustilaa.

PlayStation®3 (PS3):n omistajat, joilla on jo ennestään PlayStation Plus -jäsenyys, pääsevät nauttimaan PS Plusin tarjoamista eduista ja palveluista sekä PS3- että PS Vita -järjestelmissä ilman lisäkustannuksia.

Koska Instant Game Collection toimii kummassakin järjestelmässä, pelaajilla on jatkuvasti käytössään 14 pelin kirjasto ja vähintään viisi uutta peliä kuussa, eli yhteensä yli 65 PS3- ja PS Vita -peliä vuodessa. Lisäksi pelaajat saavat automaattisia palvelupäivityksiä, joten käytössä on aina varmasti tuoreimmat päivitykset PS3- ja PS Vita -peleihin ja -ohjelmistoihin.

Järjestelmä tarjoaa muitakin kumpaakin ympäristöä koskevia etuja. Pelaajat voivat esimerkiksi määrittää palkintojen ja pelitallennusten synkronoinnin tapahtumaan automaattisesti. Lisäksi verkkotallennustilaa on käytössä jopa 2 Gt (1 Gt PS3- ja 1 Gt PS Vita-järjestelmässä).

Tietoja PS Vita™ -järjestelmästä

PS Vita™ on PlayStation-perheen tuorein jäsen. Se tarjoaa pelaajille uusia käteviä tapoja pelata ja vuorovaikuttaa liikkeellä ollessa. Järjestelmän ainutlaatuisten, intuitiivisten ja monipuolisten ohjaustoimintojen ansiosta pelaaminen on monipuolista ja mukaansatempaavaa. Täysi integraatio PlayStation®Networkin kanssa sekä lukuisat pelitoiminnot takaavat sen, että pelaajat pääsevät nauttimaan sosiaalisesta pelaamisesta ja moninpeleistä.

Piritta Äikäs-Kovasiipi, markkinointipäällikkö
piritta.aikas-kovasiipi@nordiskfilm.com

About Sony Computer Entertainment Europe Ltd

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), based in London, is responsible for the distribution, marketing and sales of PlayStation®3, PlayStation®Vita, PlayStation®2, PSP™ (PlayStation®Portable) and PlayStation®Network software and hardware in 109 territories across Europe, the Middle East, Africa and Oceania. SCEE also develops, publishes, markets and distributes entertainment software for these formats, and manages the third party licensing programs for the formats in these territories.

More information about PlayStation products can be found at www.playstation.com.

PlayStation, the PlayStation logo are registered trademarks of Sony Computer Entertainment Inc. PS3 and PSP are trademarks of Sony Computer Entertainment Inc. All other trademarks are property of their respective owners.